phone +48 882 054 724
email recepcja@comcomzone.pl

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: 6.00 - 21.00
sobota - niedziela: 6:00 - 20:00

Fitness

Fitness

Fitness to aktywność fizyczna ukierunkowana na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczny.

 

Zajęcia fitness w Com-Com Zone Nowa Huta:

 

Full Body Workout

Ćwiczenia ogólnorozwojowe angażujące całe ciało. Podczas zajęć wykorzystywany jest różnego rodzaju sprzęt dodatkowy, np. kettlebells, gumy oporowe, piłki gimnastyczne i wiele innych tak, aby trening dał jeszcze lepszy efekt. Ćwiczenia siłowe łączone są z ćwiczeniami aerobowymi, te pierwsze odpowiadają za kształtowanie sylwetki, te drugie za podkręcenie spalania tkanki tłuszczowej. Full body workout to dość intensywne zajęcia, jednak nawet osoba początkująca odnajdzie się w tym treningu. Efekt takich ćwiczeń to wzmocnienie całego ciała i duża ilość spalonych kalorii.

 

BPU (BRZUCH, POŚLADKI I UDA)
Zajęcia, podczas których kształtujemy główniedolne partie ciała. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu i ujędrnieniu mięśni brzucha, pośladków i nóg. Ćwiczenia wykonuje się z reguły w niskich pozycjach, a muzyka uprzyjemnia ich przebieg. Tego rodzaju zajęcia cieszą się popularnością wśród kobiet.

 

Płaski Brzuch

Zajęcia wzmacniające, rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu. Pierwsza część zajęć to prosta rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha oraz wyszczuplenie i podkreślenie talii. Składa się on z ćwiczeń angażujących bezpośrednio mięśnie brzucha oraz ćwiczeń aerobowych – kondycyjnych. Całość daje świetny efekt w postaci płaskiego, wyrzeźbionego brzucha.

 

Stretching

Spokojna forma aktywności ruchowej – bazująca na rozciąganiu. Świetne uzupełnienie innych zajęć, szczególnie tych wzmacniających, treningu siłowego czy pasjonatów pływania, biegania. Dzięki rozciąganiu jesteśmy w stanie uelastycznić mięśnie i powięzi, dzięki czemu uzyskuje się pełny zakres ruchu w stawach i trenuje się jeszcze bardziej efektywnie. Często dodatkowym efektem jest zmniejszenie występujących dolegliwości bólowych, znacząca poprawa sylwetki przez rozluźnienie zbyt napiętych obszarów naszego ciała.

 

Pilates

System ćwiczeń łączący wzmacnianie ciała i jego uelastycznianie. Ważnym aspektem tego rodzaju treningu jest świadomość własnego ciała, praca oddechem oraz koncentracja na prawidłowym wykonaniu ćwiczeń prezentowanych przez instruktora zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w wolnym tempie, często wykorzystuje się dodatkowy sprzęt taki jak piłki, wałki, obręcze. Tego rodzaju trening będzie strzałem w dziesiątkę dla osób zmagających się z bólem, wadami postawy, prowadzących siedzący tryb życia.

 

Zdrowy kręgosłup

To kolejne zajęcia prozdrowotne skupiające się na centrum ciała – kręgosłupie. Podczas zajęć pracuje się nad uelastycznieniem kręgosłupa, zwiększeniem jego ruchomości, ale także wzmocnieniem mięśni odpowiadających za stabilizację kręgosłupa. Zajęcia bazują na pozycjach odciążonych, gdzie pracuje się nad gibkością i zakresem ruchu, oraz ćwiczeniach obciążających kręgosłup w prawidłowych pozycjach – tak, aby utrwalać właściwe pozycje. Tego rodzaju trening jest świetnym wyborem dla osób zmagających się z bólem kręgosłupa, z notorycznymi przeciążeniami w jego obrębie, po kontuzjach, ale też dla dbających o utrzymanie kręgosłupa w zdrowiu.

 

Trening obwodowy

Zajęcia polegają na ćwiczeniu w obwodzie stacyjnym. Instruktor ustala stacje, na których do wykonania jest określone zadanie, następnie ćwiczący przemieszcza się na następną stację. Trening ułożony jest tak, aby angażował całe ciało i nie doprowadzał do przemęczenia lokalnego. Instruktor dobiera obciążenia, czas ćwiczeń, a także czas przerwy, dzięki temu jest w stanie dopasować trening do możliwości ćwiczących. Przygotowane stacje  angażują wiele grup mięśniowych w krótkim czasie. Trening bazuje na prostych ćwiczeniach z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu – jego olbrzymią zaletą jest ilość wykonanej pracy w czasie jednego treningu – daje niezły wycisk!

 

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny w Com-Com Zone to zajęcia, podczas których uczymy się technik mających pomóc w prawidłowym funkcjonowaniu ciała: autouwalniania mięśniowo-powięziowego, stretchingu dynamicznego i statycznego, poizometrycznej relaksacji mięśni oraz mobilizacji i stabilizacji. Wzmacniamy organizm, zwracając szczególną uwagę na jego słabe punkty - bo jesteś tak silny, jak silne jest Twoje najsłabsze ogniwo. Szczególnego wzmocnienia u większości osób wymagają min.: mięśnie pośladkowe, mięsień zębaty przedni czy mięśnie stożka rotatorów. Podczas zajęć wykorzystywane są min. rollery, piłeczki rehabilitacyjne, gumy i piłki fitness. Celem treningu jest osiągnięcie funkcjonalności ciała. Zajęcia przeznaczone są zarówno dla osób aktywnie trenujących, jak i tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną.

 

Zumba

Jest to połączenie tańca z aerobikiem - proste układy taneczne powtarzane z instruktorem w połączeniu z energetyczną muzyką dają efekt kształtowania sylwetki, ujędrnienia ciała i poprawy kondycji. Kompletny trening fitness w tańcu pozwalający spalić nawet 600 kcal! Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, bez względu na umiejętności czy kondycję. Pozytywna atmosfera zajęć pozwala się odstresować i w pełni oddać tańcu.

 

Jędrne ciało

Jest to tak naprawdę trening modelujący całe ciało. Bazuje na ćwiczeniach aerobowych - tych podnoszących tętno i ćwiczeniach wzmacniających z wykorzystaniem różnego sprzętu. Ćwiczenia dostosowuje instruktor, więc odnajdą się tu osoby zarówno początkujące, jak i zaawansowane. Rytmiczna muzyka, do której wykonuje się ćwiczenia, odwraca uwagę od zmęczenia.

 

Body Art Stretch

Jest uznawany za najlepszy koncept treningu w USA. Trening dla każdego. Inspirowany medycyną chińską, łączy mądrość wschodu z ćwiczeniami opracowanymi przez zachodnich specjalistów. Body art jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych, opartych na teorii Yin i Yang i teorii 5-ciu żywiołów. Ważną rolę odgrywa w nim prawidłowe oddychanie i muzyka, która towarzyszy treningowi. Trening oddziałuje zarówno na nasze ciało, jak i umysł. Body art koncentruje się na ciele jako całości i angażuje kilka grup mięśni jednocześnie. Odpowiedni dobór ćwiczeń sprawia, że ciało przełamuje stare wzorce ruchowe, a umysł odpoczywa.

 

SPINNING

Jest to trening wytrzymałościowy wykonywany na rowerach spinningowych. Specjalistyczne trenażery imitujące rower kolażowy to świetna opcja dla poprawy kondycji, wydolności organizmu, ale i dla wzmocnienia mięśni. Instruktor podczas zajęć narzuca tempo, tym samym trening składa się z faz spokojnych i tych bardziej męczących. Obciążenie w rowerze oraz czujne oko instruktora umożliwiają dopasowanie intensywności zajęć zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Jazda odbywa się do rytmicznej muzyki. Intensywny trening pozwala spalić olbrzymią ilość kalorii!

 

CROSS

Trening wytrzymałościowo-siłowy łączący rozmaite formy ćwiczeń bazujących na gimnastyce, lekkoatletyce, a także ćwiczeń ze sztangami, którego celem jest podniesienie wydolności organizmu i budowa masy mięśniowej. Kształtując wymarzoną sylwetkę, w gratisie zyskujemy kondycję. Podczas treningu trener zwraca uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń, pozwala to zapewnić bezpieczeństwo nawet przy trudnych elementach. Ćwiczący wspierają się w czasie treningu, motywując się nawzajem, choć zdarzają się też elementy zdrowej rywalizacji.

 

EXTREME RUN TRAINING

Jest to trening przygotowujący do biegów z przeszkodami, podczas którego pracuje się nad szeroko rozumianą sprawnością. Celem treningu jest przygotowanie ćwiczących do pomyślnego ukończenia biegu z przeszkodami. Extream run training to hybryda treningu siłowego i kondycyjnego. Podczas zajęć w sali przeznaczonej do tego typu aktywności, w bezpiecznych warunkach oraz pod okiem doświadczonego trenera ćwiczący pokonują przeszkody, z którymi przyjdzie im się zmierzyć w czasie zawodów. Szczególną uwagę w czasie ćwiczeń zwraca się na siłę chwytu – specjalne uchwyty, liny i drążki pozwalają na prowadzenie treningu w warunkach zbliżonych do tych w czasie zmagań. Jest to też propozycja dla osób ni odnajdujących się na typowych zajęciach fitness, dla których statyczne ćwiczenia w siłowni to za mało – tutaj nudy nie będzie!

 

CORE

Trening wzmacniający mięśnie tułowia, które odpowiadają za stabilizację ciała. Dzięki wzmocnieniu tych mięśni poprawi się stabilność ciała w czasie ćwiczeń, co bezpośrednio przekłada się na poprawę sprawności ciała. Trening ten korzystnie wpływa na postawę ciała - mocne mięśnie pomagają utrzymywać proste plecy, a także zmniejszają dolegliwości bólowe kręgosłupa. Na tym treningu odnajdą się zarówno sportowcy, jak i seniorzy chcący zadbać o zdrowie - jest przeznaczony dla każdego.

 

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA TRENINGI SZTUK WALKI:

BOKS

KRAV MAGA

 

Ważne informacje:
 

  • Zapisy na zajęcia pod numerem telefonu: +48 882 054 724 lub prze e-mail: recepcja@comcomzone.pl.
  • Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00. 

event_note Harmonogram sali sztuk walk event_note Harmonogram sali 1,2,3
Cennik
Karnet OPEN COM (siłownia + zajęcia fitness) 129 zł
Karnet COM RODZINA (rodzic + dziecko) 169 zł
Karnet OPEN VIP (Open Com, 12 x Aqua, Pływalnia) 209 zł
Karnet SUPER COM (Open Com + pływalnia) 159 zł
Bilet jednorazowy 25 zł
Wynajem sali sportowej I 60 min. | pon.-pt. od 15:30 79 zł
Wynajem sali sportowej I 60 min. I pon.-pt. do 15:30 oraz sb.-ndz. 49 zł

Nasi instruktorzy

Anna Trojanowska
Instruktorka fitness z wieloletnim stażem, z wykształcenia pedagog. Ukończyła kierunek wychowanie fizyczne na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Przez wiele lat trenowała taniec nowoczesny, na swoim koncie ma m.in. tytuł mistrzyni Polski Cheer Dance oraz dwukrotne reprezentowanie Polski na mistrzostwach Europy. Specjalizuje się w formach wzmacniających a zajęcia prowadzi w taki sposób, aby zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane czerpały z nich jak najwięcej korzyści.

Anna Szczepanek

Licencjonowana instruktorka Zumba fitness od 2018 roku. Chociaż na pierwszą zumbę trafiłam przypadkiem i raczej bez przekonania, ta forma zajęć to dla mnie strzał w dziesiątkę. Połączenie ćwiczeń z tańcem w rytm żywiołowej muzyki sprawiły, że z miejsca się uzależniłam. Teraz zumba to przede wszystkim moja ogromna pasja, niesłabnąca od ośmiu lat. Na zajęciach najważniejsze jest dla mnie pozytywne nastawienie, uśmiech i energia, co gwarantuje doskonałą zabawę oraz setki spalonych kalorii.

Danuta Tomczyk

Zmiana wyglądu, sylwetki, zmiana wszystkiego zaczyna się w głowie. Wiem, że jeśli czegoś się bardzo chce to jest to możliwe. Jestem certyfikowanym trenerem personalnym z międzynarodową akredytacją, instruktorem treningu funkcjonalnego, stretchingu, treningu z gumami oporowymi, taśmami podwieszanymi i kettlebell. Zgłębiam wiedzę z zakresu diagnostyki funkcjonalnej i rehabilitacji ruchowej. Obecnie prowadzę treningi w małych grupach, gdzie pod swoim okiem mam każdego uczestnika. Pracuję również jako trener EMS. W Com-Com Zone zapraszam Was na zajęcia FBW i CORE. Trenując w grupie, będziecie się nawzajem motywować, a ja zadbam o to, by wszystkie ćwiczenia były wykonywane poprawnie. Wspólny trening to nie tylko wspólny wysiłek, to także rozmowy, żarty, życzliwa i przyjazna atmosfera i dobra zabawa. To coś dla ciała i coś dla ducha, bo nie da się oddzielić od siebie tych dwóch rzeczy. Zapraszam na treningi ze mną w Com-Com Zone!

Katarzyna Bartz

Instruktor  Fitness od 2010 roku. Uwielbia aktywny tryb życia i każdą wolną chwilę poświęca na ruch, w wolnych chwilach boksuje i jeździ na rolkach. Jako instruktor aerobiku stara się brać udział w szkoleniach, podnoszących kwalifikacje i dających szeroką wiedzę na temat tworzenia ciekawych, bezpiecznych i efektywnych zajęć. Podczas zajęć przekazuje mnóstwo pozytywnej energii i motywuje do świadomej pracy i wysiłku. Zajęcia w których się specjalizuje, to zarówno formy wzmacniające jak i mentalne, które od pewnego czasu stały się jej pasją. Ukończone min szkolenia: Special Workshop Freestyle Dance EFS, Special Workshop Pilates Dance EFS, EFS Star Convention&Education, Education Step Variation&Different Toning EFS, Workshop Pilates Daniela Pigniata, Pilates Basic Tribal, Pilates Equipment-Tribal, Workshop Core XXL Andreas Goeller, One Pilates Studio.

Ligia Serwinowska

Instruktor Spinning, Indoor Cycling, prezenter fitness, trener personalny - od ponad 10 lat związana z krakowskimi klubami fitness. Absolwentka fizjoterapii na krakowskim AWF. Spośród szerokiego wachlarza zajęć to właśnie formy Indoor Cycling szczególnie ją pochłonęły. Podczas lekcji kładzie nacisk zarówno na kwestie techniki, bezpieczeństwa i komfortu jazdy ale również dobrej zabawy. Poprzez dobór odpowiedniej muzyki i intensywności stara się zapewnić klientom chwilowe oderwanie się od codziennych spraw, ale również dostarczyć satysfakcji z dobrze przepracowanego treningu. Na jej zajęciach spalisz dużo kalorii, poprawisz siłę i wytrzymałość, a także zadbasz o swoje indywidualne cele treningowe - dobrze się przy tym bawiąc. Oprócz pracy w klubach, na co dzień zajmuje sie rekrutacją HR.

Monika Frasińska

Jestem magistrem fizjoterapii i instruktorką Pilates i BodyArt. Treningi grupowe prowadzę od wielu lat i sprawia mi to ogromną frajdę. Moją pasją są treningi mentalne. W Body Art kompletnie się zakochałam, trening daje duże możliwości i wspaniale wpływa na nasze ciało. Na moje zajęcia zapraszam każdego:) Poznajmy się! Zapraszam na wspólne treningi!

Sławek Polański

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku wychowanie fizyczne. Jako Starszy Wykładowca w Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzę treningi sekcji lekkoatletycznej. Od wielu lat interesuję się aktywnością o charakterze siłowym oraz wytrzymałościowym i pod tym kątem prowadzę zajęcia. Ciągle jestem czynnym zawodnikiem - startuję w biegach z przeszkodami oraz w biegach górskich. Jazda na rowerze oraz wycieczki górskie to dla mnie sposób nie tylko na aktywne spędzanie czasu czy zwiedzanie, ale również na uzupełnienie treningu. Zapraszam na zajęcia wszystkie osoby, które chcą popracować nad siłą, wytrzymałością i nad ogólną sprawnością fizyczną. Osoby planujące start w biegach z przeszkodami będą miały szansę opanować podstawowe elementy techniczne występujące na zawodach.

Stanisław Libront

Boksował w latach 1973-1985, przez całą karierę związany z KS Hutnik Kraków. Odznaczony Honorową Odznaką Hutnika Kraków. Wielokrotny Mistrz Okręgu Krakowskiego, medalista Mistrzostw Polski. Od ponad 20 lat trener boksu. Odznaczony brązową i srebrną odznaką Polskiego Związku Bokserskiego.

Anna Lisek

Instruktorka Spinning z pasją do tego sportu. Uwielbiam pozytywnych ludzi, muzykę i radość jaką daje dobrze zrobiony trening. Ze sportem jestem związana odkąd pamiętam. Trenowałam różne dyscypliny sportu od football'u po boks :). Interesuję się zdrowym odżywianiem i kocham zwierzęta. Na zajęciach typu siła, interwał czy wytrzymałość będę mówić o technice jazdy, tak abyśmy poza wysiłkiem zwracali również uwagę na prawidłowość wykonywanych ćwiczeń. Nie wiesz które zajęcia są dla Ciebie? Zacznijmy przygodę, a może okazać się, że zwykła jazda na rowerze przerodzi się w prawdziwą pasje.
Jestem otwarta na rozmowę i chętnie odpowiem na wszystkie pytania więc nie krępuj się :) Nie zapomnij ręcznika oraz butelki z wodą i widzimy się na sali!