phone +48 882 011 195
email [email protected]

Fitness

Fitness

Fitness to typ aktywności fizycznej ukierunkowany na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczy.

 

JOGA

Łączy w sobie doskonałą stabilność ciała, równoważenie umysłu i życzliwość ducha. Pomaga poczuć ciało na nowo, a za pomocą świadomego i wydłużonego oddechu wprowadza w stan równowagi ciało i umysł. Aby czerpać zdrowie i przyjemność z ćwiczenia asan nie trzeba posiadać żadnych specjalnych parametrów czy umiejętności, nie musisz być rozciągniętym, bohatersko silnym, bo to wszystko pojawia się w efekcie systematycznego ćwiczenia na macie.

 

BPU (BRZUCH, POŚLADKI, UDA)
Zajęcia podczas których kształtowane są głównie dolne partie ciała. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu i ujędrnieniu mięśni brzucha, talii, nóg i pośladków. 


ZDROWY KRĘGOSŁUP / PILATES
Zajęcia ukierunkowane na rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała z naciskiem na mięśnie pleców. Ćwiczenia pilates przyczyniają się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia. Zajęcia prowadzone w spokojnym tempie. Dzięki tym zajęciom poprawimy ruchomość i elastyczność mięśni i stawów. Trening tego typu pomaga zapobiegać kontuzjom oraz rozwiązuje problemy bólowe kręgosłupa.

 

STRETCHING
Są to ćwiczenia rozciągające, jest to trening polecany szczególnie osobom, które tkwią godzinami w jednej pozycji. Sprawdzi się więc u wszystkich pracujących za biurkiem. Na stretching składają się ćwiczenia rozciągające, rozluźniające, pilates oraz niektóre pozycje jogi. Regularny stretching pomaga rozluźnić mięśnie i pozbyć się uczucia zdrętwienia w kończynach dolnych i górnych. Redukuje on również stres. Wspomoże też idealnie ćwiczenia na kręgosłup. Wystarczy tylko kilkanaście minut dziennie by poczuć różnice!

 

TABATA
Krótkie, lecz bardzo intensywne serie ćwiczeń angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Ćwiczenia wykonywane są przez 20 sekund z maksymalną mocą, po czym następuje 10 sekundowa przerwa. Trening ten znacznie poprawia wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) organizmu. Ćwiczenia świetnie podkręcają metabolizm i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.

 

BODY SHAPE
Zajęcia kształtujące i wzmacniające wszystkie główne grupy mięśniowe. W ćwiczeniach wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, stepy, taśmy oraz obciążniki na nogi. Trening przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.

 

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia podczas których kształtowane i wzmacniane są głównie mięśnie brzucha. Jest to trening zarówno wzmacniający jak i oparty na wysiłku aerobowym w jednym. Ćwiczenia wykonywane na zajęciach przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia przystosowane są zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych

 

ZUMBA
Zajęcia zumby spalają naprawdę dużo kalorii ze względu na to, że oprócz zwykłych ćwiczeń aerobowych, dodawane są elementy dynamicznych tańców jak samba, salsa czy mambo. Podczas treningu wykorzystywana jest bardzo dynamiczna muzyka do zumby, do której wykonywane są konkretne układy taneczne.

 

STRONG NATION

Stanowi fuzję treningu o wysokiej intensywności "cardio" z ćwiczeniami siłowymi przy wykorzystaniu ciężaru własnego ciała. Pojawiają się w nim ćwiczenia o charakterze plyometrycznym (wyskoki, przeskoki, burpee, trucht) mające na celu poprawić szybkość i refleks i które idą w akompaniamencie ćwiczeń wzmacniających (wykroki, przysiady, pompki, brzuszki) a nawet izometrycznych (deska).

 

FITBALL

Trening ten wzmacnia mięśnie nóg, a także pośladki, brzuch, klatkę piersiową oraz ręce. Wbrew pozorom jest dosyć intensywną aktywnością fizyczną, które rozciąga i wzmacnia wiele partii mięśniowych.

 

TRAMPOLINY

Zajęcia na trampolinach to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Poza tym to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

 

RITMO DO BRAZIL

To trening wytrzymałościowy, zawierający elementy treningu siłowego. W programie bazujemy na rytmach: Samby, Funku, Afro, Axe, Forro, a także elementach Capoeiry i Maculele.

 

 

Ważne informacje:

  • Karnety na zajęcia mają ważność 30 dni od daty zakupu.
  • Prosimy o informowanie o rezygnacji z zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem przez panel rezerwacji online. Przekroczenie tego terminu lub brak odwołania skutkuje zablokowaniem możliwości dalszych rezerwacji oraz naliczeniem kary w wysokości 35 zł. Po opłaceniu tej kwoty powraca  możliwość zapisania się na kolejne zajęcia.

event_note Harmonogram zajęć event_note Harmonogram zajęć od 24.06
Cennik
Bilet jednorazowy 45.00 zł
Karnet OPEN FITNESS | ważny 30 dni 250.00 zł
Karnet FULL OPEN | aqua+fitness+pływalnia z sauną 555.00 zł

Nasi instruktorzy

Joanna Kalemba

Instruktorka z wieloletnim doświadczeniem, kocha sport oraz zajęcia fitness już od najmłodszy lat. Specjalizuje się w zajęciach mentalnych, wzmacniających, a także zajęciach cardio (pozbywanie się niechcianego tluszczu). Podczas swoich zajęć kładzie duży nacisk na poprawną technikę i bezpieczeństwo na sali. Na zajęciach dostaniecie zarówno dużą dawkę spokoju (jeśli chodzi o zajęcia mentalne), jak i zastrzyk Energii, kóry was zmotywuje.


Justyna Trzcionka

Instruktorka fitness od 2014 roku. Najbardziej lubi prowadzić zajęcia mentalne (stretching, pilates, zdrowy kręgosłup) ale potrafi też zmęczyć na formach wzmacniających. Prywatnie wielka fanka biegania po górach, kolarska szosowego i górskiego oraz jogi. Aktywność fizyczna towarzyszy jej każdego dnia. Przez kilka lat jeździła konno i biegała ultramaratony.


Katarzyna Szczypczyk

Przygodę z jogą rozpoczęła blisko 10 lat temu. Wielbicielka utrzymywania prawidłowej postawy i orędowniczka nieskrępowanego oddechu jako gwarantów dobrego samopoczucia i pięknej sylwetki. Naucza leonardowskiego łączenia obserwacji z wyobraźnią.


Kinga Pasternak

Od kilku lat jej ulubioną formą aktywności fizycznej są grupowe zajęcia fitness. Praca instruktorki daje jej więc możliwość łączenia przyjemności z pożytkiem. Jej priorytetem jest to, aby na zajęciach każdy uczestnik czuł się komfortowo i bezpiecznie, a przy tym dawał z siebie 100% swoich możliwości:) Studentka Krakowskiej AWF, instruktorka i posiadaczka czarnego pasa w karate, a także wielokrotną Mistrzynią Polski oraz zdobywczynią pucharów w Zawodach Międzynarodowych.


Luiza Kilanowska

Instruktorka fitness, z pasją i zaangażowaniem spełniająca się w tej roli. Uwielbia pracę z ludźmi i świetnie odnajduje się w prowadzeniu zajęć grupowych. Posiada niezliczone pokłady pozytywnej energii i mnóstwo pomysłów, dzięki temu zajęcia nie będą nudne. Propagatorka zdrowego stylu życia, uśmiechnięta optymistka, motywująca do działania, wyznająca zasadę no pain, no gain ;) Największą satysfakcję czerpie z zadowolenia uczestników zajęć.


Patrycja Szymanek-Mosio

Licencjonowana instruktorka Zumba fitness, Zumba Kids, Strong Nation oraz trener personalny. Z tańcem związana już od najmłodszych lat. Taniec to jej pasja która daje jej energię i mnóstwo pozytywnych emocji, którymi chętnie dzieli się z uczestnikami swoich zajęć.