SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Fitness

Fitness to typ aktywności fizycznej ukierunkowany na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczny.

Rodzaje zajęć:
 
BODY SHAPE
Zajęcia kształtujące i wzmacniające wszystkie główne grupy mięśniowe. W ćwiczeniach wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, stepy, taśmy oraz obciążniki na nogi. Trening przeznaczony jest dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.
 
BPU (BRZUCH, POŚLADKI I UDA)
Zajęcia, podczas których kształtujemy głównie dolne partie ciała. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu i ujędrnieniu mięśni brzucha, talii oraz mięśni nóg i pośladków.

 
TABATA
To krótkie, lecz bardzo intensywne serie ćwiczeń, angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Ćwiczenia wykonywane są przez 20 sekund z maksymalną mocą, po czym następuje 10-sekundowa przerwa. Trening ten poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) organizmu. Ćwiczenia świetnie podkręcają metabolizm i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.
 
CARDIO BRZUCH 
Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu. Pierwsza część zajęć to prosta rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha oraz wyszczuplenie i podkreślenie talii . Dla lepszego efektu spalania tkanki tłuszczowej poszczególne ćwiczenia przeplatane są krótkimi intensywnymi seriami interwałów.
 
POŻERACZ TŁUSZCZU / INTERWAŁY
Trening interwałowy polegający na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności (cardio) z siłowymi lub funkcjonalnymi aktywnościami o niskiej intensywności. Dzięki temu rodzajowi ćwiczeń można poprawić sprawność fizyczną i wydolność organizmu oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Trening dosyć intensywny.
 
SUPER PUPA
Zajęcia ukierunkowane na kształtowanie, ujędrnianie i modelowanie pośladków. Celem zajęć jest spalenie nadmiernie zgromadzonej tkanki tłuszczowej w dolnych partiach ciała.

BODY WORKOUT
Intensywny trening o charakterze wytrzymałościowo- siłowym z wykorzystaniem takich sprzętów jak sztangi, kettlebell, stepy i hantle. Ćwiczenia gwarantują poprawę nie tylko wytrzmałosci ale też siły mięśniowej, bez nadmiernego wzrostu ich obwodów. Zajęcia przeznaczone dla osób lubiących mocny i wymagający trening. 

Ważne informacje:
•    Wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc na zajęcia pod numerem telefonu: +48 12 682 11 10 lub 882 054 724
•    Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00 

 
Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN COM 109
Karnet COM RODZINA (rodzic + dziecko) 169
Karnet OPEN VIP (Com, 12 x Aqua, Pływalnia) 209
Karnet SUPER COM (Open Com + pływalnia) 159
Bilet jednorazowy 25
Wynajem sali sportowej I 60 min | pon-pt od 15:30 79
Wynajem sali sportowej I 60 min I pon-pt do 15:30 oraz sb -ndz 49
Generuj PDF
Podziel się
ul. Ptaszyckiego 6, 31-979 Kraków

Instruktorzy:

Katarzyna Bartz
Instruktor  Fitness oraz Pilates od 2010 roku. Od dzieciństwa związana ze sportem: narty, pływanie, bieganie, gimnastyka.  Uwielbia aktywny tryb życia i każdą wolną chwilę poświęca na ruch, m.in. boksuje i jeździ na rolkach. Na zajęciach szczególną uwagę przywiązuje do prawidłowej techniki wykonywanych ćwiczeń oraz bezpiecznego i świadomego korzystania z możliwości własnego ciała. Kasia chętnie dzieli się nie tylko wiedzą, ale stara się również przekazać wszystkim jak najwięcej energii i pasji do aktywności fizycznej. Swoim zapałem i uśmiechem motywuje grupę do maksymalnego wysiłku. Prowadzenie zajęć fitness jest dla niej okazją do ciągłego rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu. Z pasją doskonali swoje umiejętności podczas licznych szkoleń, warsztatów i konwencji fitness w całej Polsce.
Barbara Kowal
Studentka wychowania fizycznego krakowskiego AWF. Certyfikowana instruktorka fitness oraz aqua fitness. Kocha sport i moc endorfin, dlatego postanowiła połączyć pracę z pasją. Fanka zajęć wzmacniających. Na jej zajęciach liczy się energia i dobra zabawa. Z uśmiechem motywuje do działania.
Małgorzata Łojek
Sympatyczna, pełna życia i choć wiecznie w biegu od zawsze związana ze sportem. Wychowanka drugoligowego zespołu Wisły Kraków, od małego spełniała się na boisku. Brązowa medalistka i Wicemistrzyni Polski juniorek w siatkówce, ukończyła wiele kursów z dziedziny fitness. Specjalizuje się w treningach z kettlebells, Aqua Fitness, TBC, zdrowy kręgosłup oraz streching. Z zamiłowania i pasji do zdrowego trybu życia spełnia się na zajęciach jako instruktorka, zarażając innych. Traktuje ruch jak powietrze i wodę – są to elementy bez których nie potrafi funkcjonować.
Anna Rybka
Absolwentka Krakowskiej uczelni Dietla na kierunku dietetyka. Swoją pasje rozwinęła 3 lata temu, a od 2 lat jest instruktorem fitness i dalej rozwija się w tym kierunku. Prowadzenie zajęć to jej pasja i największe szczęście. Zawsze uśmiechnięta i pełna energii. Zmęczone, ale zadowolone twarze klientów za jej plecami dają jej największą satysfakcję, a sama słynie z mocnychi dających szybkie efekty treningów.
Anna Śnieżek
Od najmłodszych lat związana ze sportem. Przez 7 lat trenowała z sukcesami piłkę ręczną (m.in. V-ce Mistrzostwo Polski oraz wielokrotny udział w Mistrzostwach i Pucharze Polski w kategoriach młodzieżowych). Sport jest jej sposobem na życie, a zamiłowanie do niego zaowocowało podjęciem pracy instruktora fitness. Podczas swoich zajęć Ania kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i poprawną technikę wykonywanych ćwiczeń. Wielokrotna uczestniczka szkoleń, kursów i warsztatów o tematyce fitness, prozdrowotnej oraz dietetyki.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków Nowa Huta

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Nowa huta

x