SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Fitness

Fitness to typ aktywności fizycznej ukierunkowany na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczny.

Rodzaje zajęć:

BODY SHAPE
Zajęcia z wykorzystaniem stepu, podczas których kształtujemy głównie dolne partie ciała. Podstawowe kroki łączone w ciekawe układy choreograficzne na stepie oprócz dużej dawki energii i dobrej zabawy pozwalają spalić zbędne kilogramy. Zajęcia tylko dla osób ze zdrowym kręgosłupem! 

BPU 
Zajęcia z wykorzystaniem stepu, podczas których kształtujemy głównie dolne partie ciała. Podstawowe kroki łączone w ciekawe układy choreograficzne na stepie oprócz dużej dawki energii i dobrej zabawy pozwalają spalić zbędne kilogramy. Zajęcia tylko dla osób ze zdrowym kręgosłupem!

FACTS®
Functional And Careful Training to holistyczny i kompleksowy trening funkcjonalny, który prowadzi do poprawy sylwetki oraz funkcji ciała. Po procesie aktywacyjnym movementfacts® nauczysz się 4-6 atletycznych form ruchu na różnych poziomach intensywności. Kombinacja tych technik prowadzi do hitfacts® „flow-final”, czyli czterominutowego finału w formie TABATA interval training.  Lekcja odbywa się tylko i wyłącznie z użyciem własnego ciężaru ciała, ze starannie dobranymi poziomami trudności bloków ćwiczeń. Jest to doskonały trening wysokiego spalania kalorii, przy jednoczesnym bardzo widocznym nacisku na koordynację i mobilizację. Lekcję zakończymy relaksacyjnym fascialfacts® dbając i aktywując nasze powięzi.

TBC
Zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Składa się z dwóch części: z prostego układu choreograficznego na stepie oraz ćwiczeń wzmacniających z wykorzystaniem hantli, gum, obciążników na nogi oraz piłek. Trening modelujący sylwetkę o średniej intensywności. Doskonale przygotowuje do zajęć step.

TABATA
To krótkie, lecz intensywne serie ćwiczeń angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Jest to trening, który w krótkim czasie daje wymarzone efekty; co jest marzeniem każdej dbającej o kondycję osoby. Trening Tabata poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) w porównaniu do treningu o niskiej i średniej intensywności. Według badań trening o tak wysokiej intensywności jest skutecznym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu.

STEP

Zajęcia z wykorzystaniem stepu, podczas których kształtujemy głównie dolne partie ciała. Podstawowe kroki łączone w ciekawe układy choreograficzne na stepie oprócz dużej dawki energii i dobrej zabawy pozwalają spalić zbędne kilogramy. Zajęcia tylko dla osób ze zdrowym kręgosłupem!

PŁASKI BRZUCH 
Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu. Pierwsza część zajęć to prosta rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha oraz wyszczuplenie i podkreślenie talii. Ćwiczenia te polecane są wszystkim, którzy chcą mieć pięknie wyrzeźbiony brzuch!

POŻERACZ TŁUSZCZU/INTERWAŁY
Trening interwałowy polegający na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności z tymi, siłowymi o niskiej intensywności. Dzięki temu rodzajowi ćwiczeń można poprawić sprawność fizyczną i wydolność organizmu oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Według badań, trening interwałowy w porównaniu do ćwiczeń aerobowych pozwala na spalenie nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym (o połowę mniejszym) wysiłku energetycznym i w o połowę krótszym czasie treningu.

SUPER PUPA
zajęcia ukierunkowane na kształtowanie, ujędrnianie i modelowanie pośladków. Celem zajęć jest spalenie nadmiernie zgromadzonej tkanki tłuszczowej w dolnych partiach ciała.

SUPER SPALANIE
trening aerobowy, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić  swoje ciało.

KETTLE
Trening z użyciem odważników „Ketllebell” to niezwykle skuteczna metoda treningu funkcjonalnego. Ćwiczenia z kettlami budują siłę i wytrzymałość mięśniową, spalają tkankę tłuszczową modelując sylwetkę oraz zwiększają wydolność tlenową organizmu. Trening ten wzmacnia mięśnie posturalne eliminując bóle pleców i stawów, poprawia postawę, polepsza ogólne samopoczucie dodając energii. Odpowiedni zarówno dla kobiet i mężczyzn.

TRENING OBWODOWY
Kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale przede wszystkim to świetna zabawa dla każdej z Pań oraz Panów.

Ważne informacje:
•    Wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc na zajęcia pod numerem telefonu: +48 12 682 11 10 lub 882 054 724
•    Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00 


 Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN COM 99
Karnet OPEN VIP (Com, Aqua, Pływalnia) 199
Bilet jednorazowy 20
Karnet 4 wejścia I normalny 70
Karnet 4 wejścia I ulgowy 60
Wynajem sali sportowej I 60 min 70
Wynajem sali sportowej I 60 min I do 15.00 40
Generuj PDF
Podziel się
ul. Ptaszyckiego 6, 31-979 Kraków

Instruktorzy:

Agnieszka Figarska
Najpierw wymaga od siebie - później od innych. Zawsze uśmiechnięta, serdeczna, pełna energii z optymistycznym podejściem do życia. Uwielbia pomagać ludziom w osiąganiu ich celów oraz usprawnianiu ich ciał. Instruktorem jest już od 10 lat - swoje umiejętności zdobyła głównie w: Inka Szymański Fitness School, Open Mind, IFAA oraz Reebok. Jej specjalnością są treningi siłowo-wytrzymałościowe oraz formy prozdrowotne. 
Ewa Glądys
Absolwentka wychowania fizycznego krakowskiej AWF. Pasjonatka treningów angażujących zarówno ciało, jak i umysł. W czasie zajęć szczególną uwagę zwraca na poprawną technikę ćwiczeń oraz świadomość pracy ciała. Trenerka personalna, która stale podnosi swoje kwalifikacje.
Diana Grasza
Absolwentka krakowskiej AWF na kierunku wychowanie fizyczne ze specjalnością korekcja wad postawy. Instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness, a także snowboard. Uczestniczka wielu szkoleń, kursów, warsztatów oraz konwencji fitness. Jej praca to jednocześnie największa życiowa pasja. Wierzy, że życie to ruch, zły stan fizyczny ma niekorzystny wpływ na ducha, a odżywianie i ćwiczenia fizyczne idą w parze z intelektualną sprawnością. Prowadzi zajęcia wzmacniające, wytrzymałościowe, choreograficzne, a także mentalne.
Agnieszka Kieres
Ruch towarzyszył jej od najmłodszych i  od zawsze był sposobem wyrażania siebie i  wydatkowania  nadmiaru energii. Przez 11 lat trenowała siatkówkę reprezentując swoje rodzinne miasto Chrzanów. Kontynuując zainteresowanie sportem ukończyła krakowska AWF o profilu nauczycielskim. Szukając swojej drogi życiowej i prawdziwej pasji ukończyła wiele kursów i  szkoleń. Jest instruktorem narciarstwa, piłki siatkowej, ratownikiem WOPR  i trenerem II klasy pływania. Pod koniec studiów po raz  pierwszy poszła na zajęcia fitness i „zaraziła się” nim na dobre. Została wtedy instruktorem fitness i odtąd stale rozwija swój warsztat pracy, uczestnicząc w licznych szkoleniach, seminariach, konwencjach oraz maratonach fitness. Prowadzenie zajęć fitness jest dla Agi okazją do ciągłego rozwoju dlatego prowadzi większość typów zajęć od siłowo-wzmacniających, poprzez choreograficzne i mentalne. Zwraca szczególną uwagę na prawidłową technikę, bezpieczeństwo oraz mobilizująca do ciężkiej pracy atmosferę. Lubi pracę z ludźmi - daje jej mnóstwo satysfakcji i energii.
Małgorzata Łojek
Sympatyczna, pełna życia i choć wiecznie w biegu od zawsze związana ze sportem. Wychowanka drugoligowego zespołu Wisły Kraków, od małego spełniała się na boisku. Brązowa medalistka i Wicemistrzyni Polski juniorek w siatkówce, ukończyła wiele kursów z dziedziny fitness. Specjalizuje się w treningach z kettlebells, Aqua Fitness, TBC, zdrowy kręgosłup oraz streching. Z zamiłowania i pasji do zdrowego trybu życia spełnia się na zajęciach jako instruktorka, zarażając innych. Traktuje ruch jak powietrze i wodę – są to elementy bez których nie potrafi funkcjonować.
Anna Rybka
Absolwentka Krakowskiej uczelni Dietla na kierunku dietetyka. Swoją pasje rozwinęła 3 lata temu, a od 2 lat jest instruktorem fitness i dalej rozwija się w tym kierunku. Prowadzenie zajęć to jej pasja i największe szczęście. Zawsze uśmiechnięta i pełna energii. Zmęczone, ale zadowolone twarze klientów za jej plecami dają jej największą satysfakcję, a sama słynie z mocnychi dających szybkie efekty treningów.
Anna Śnieżek
Od najmłodszych lat związana ze sportem. Przez 7 lat trenowała z sukcesami piłkę ręczną (m.in. V-ce Mistrzostwo Polski oraz wielokrotny udział w Mistrzostwach i Pucharze Polski w kategoriach młodzieżowych). Sport jest jej sposobem na życie, a zamiłowanie do niego zaowocowało podjęciem pracy instruktora fitness. Podczas swoich zajęć Ania kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i poprawną technikę wykonywanych ćwiczeń. Wielokrotna uczestniczka szkoleń, kursów i warsztatów o tematyce fitness, prozdrowotnej oraz dietetyki.
Kamil Wolicki
Instruktor Fitness oraz Instruktor Bokwa. Absolwent szkoły Open Mind. Swoją przygodę ze sportem i fitnessem rozpoczął od tańca towarzyskiego, potem uczęszczał na różnego rodzaju zajęcia choreograficzne Zumba, Masala Bhangra i Bokwa, która stała się jego fascynacją i profesją.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków Nowa Huta

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Nowa huta

promocja - Kraków Nowa Huta

28/02/2017 - 31/12/2017 | Promocja dla stałych klientów CCZ Nowa Huta

więcej
promocja - Kraków Prokocim

23/03/2017 - 31/12/2017 | Happy Hours

więcej
promocja - Tarnów Gemini Park

21/04/2017 - 31/12/2017 | Promocja dla stałych klientów CCZ Tarnów

więcej
promocja - Tarnów Gemini Park

24/11/2016 - 30/06/2017 | Weekendowa promocja

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

28/02/2017 - 31/05/2017 | Promocja dla studentów i uczniów

więcej
x