SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Fitness

Fitness to typ aktywności fizycznej ukierunkowany na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczny.

Rodzaje zajęć:
 
BODY SHAPE
Zajęcia kształtujące i wzmacniające wszystkie główne grupy mięśniowe. W ćwiczeniach wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, stepy, taśmy oraz obciążniki na nogi. Trening przeznaczony jest dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.
 
BPU (BRZUCH, POŚLADKI I UDA)
Zajęcia, podczas których kształtujemy głównie dolne partie ciała. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu i ujędrnieniu mięśni brzucha, talii oraz mięśni nóg i pośladków.

 
TABATA
To krótkie, lecz bardzo intensywne serie ćwiczeń, angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Ćwiczenia wykonywane są przez 20 sekund z maksymalną mocą, po czym następuje 10-sekundowa przerwa. Trening ten poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) organizmu. Ćwiczenia świetnie podkręcają metabolizm i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.
 
CARDIO BRZUCH 
Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu. Pierwsza część zajęć to prosta rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha oraz wyszczuplenie i podkreślenie talii . Dla lepszego efektu spalania tkanki tłuszczowej poszczególne ćwiczenia przeplatane są krótkimi intensywnymi seriami interwałów.
 
POŻERACZ TŁUSZCZU / INTERWAŁY
Trening interwałowy polegający na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności (cardio) z siłowymi lub funkcjonalnymi aktywnościami o niskiej intensywności. Dzięki temu rodzajowi ćwiczeń można poprawić sprawność fizyczną i wydolność organizmu oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Trening dosyć intensywny.
 
SUPER PUPA
Zajęcia ukierunkowane na kształtowanie, ujędrnianie i modelowanie pośladków. Celem zajęć jest spalenie nadmiernie zgromadzonej tkanki tłuszczowej w dolnych partiach ciała.

LATINO
Zajęcia stworzone z myślą o kobietach. Na zajęciach będzie można poznać podstawowe kroki oraz żywiołowe układy choreograficzne tańców latynoamerykańskich takich jak: salsa, rumba, cha-cha, samba, passo doble i jive. Latino to nie tylko świetna zabawa dla każdej uczestniczki, ale również okazja do poznania własnego ciała, szkoła wdzięku i gracji.

BODY WORKOUT
Intensywny trening o charakterze wytrzymałościowo- siłowym z wykorzystaniem takich sprzętów jak sztangi, kettlebell, stepy i hantle. Ćwiczenia gwarantują poprawę nie tylko wytrzmałosci ale też siły mięśniowej, bez nadmiernego wzrostu ich obwodów. Zajęcia przeznaczone dla osób lubiących mocny i wymagający trening. 

1000 kcal kettlebell
Metoda treningowa wywodząca się carskiej Rosji. To zestaw intensywnych ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych na wszystkie partie mięśniowe wykonywane przy użyciu obciążnika kulowego kettlebell . Zajęcia są intensywne co gwarantuje mnóstwo spalonych kalorii, a co się z tym wiąże, utratę nadmiernej tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia z kettlebell budują wytrzymałość i siłę mięśniową, modelując sylwetkę skutecznie sylwetkę.

Ważne informacje:
•    Wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc na zajęcia pod numerem telefonu: +48 12 682 11 10 lub 882 054 724
•    Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00 

 
Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN COM 109
Karnet OPEN COM RODZINA (rodzic + dziecko) 169
Karnet OPEN VIP (Com, 12 x Aqua, Pływalnia) 209
Bilet jednorazowy 25
Wynajem sali sportowej I 60 min 79
Wynajem sali sportowej I 60 min I do 15.00 49
Generuj PDF
Podziel się
ul. Ptaszyckiego 6, 31-979 Kraków

Instruktorzy:

Agnieszka Kieres
Ruch towarzyszył jej od najmłodszych i  od zawsze był sposobem wyrażania siebie i  wydatkowania  nadmiaru energii. Przez 11 lat trenowała siatkówkę reprezentując swoje rodzinne miasto Chrzanów. Kontynuując zainteresowanie sportem ukończyła krakowska AWF o profilu nauczycielskim. Szukając swojej drogi życiowej i prawdziwej pasji ukończyła wiele kursów i  szkoleń. Jest instruktorem narciarstwa, piłki siatkowej, ratownikiem WOPR  i trenerem II klasy pływania. Pod koniec studiów po raz  pierwszy poszła na zajęcia fitness i „zaraziła się” nim na dobre. Została wtedy instruktorem fitness i odtąd stale rozwija swój warsztat pracy, uczestnicząc w licznych szkoleniach, seminariach, konwencjach oraz maratonach fitness. Prowadzenie zajęć fitness jest dla Agi okazją do ciągłego rozwoju dlatego prowadzi większość typów zajęć od siłowo-wzmacniających, poprzez choreograficzne i mentalne. Zwraca szczególną uwagę na prawidłową technikę, bezpieczeństwo oraz mobilizująca do ciężkiej pracy atmosferę. Lubi pracę z ludźmi - daje jej mnóstwo satysfakcji i energii.
Michał Kostempski
To dyplomowany nauczyciel, sędzia tańca i choreograf. Od 18 lat zajmuje się tańcem, zaczynał od tańców towarzyskich, następnie szkolił się z innych technik: jazz, modern, taniec współczesny, videoclip dance, balet. Michał jest sędzią, instruktorem sportu o specjalizacji taniec sportowy, choreografem spektakli pantomimiczno-tanecznych, a także koordynatorem Międzynarodowego Festiwalu Tańca Lądeckie Lato Baletowe. Ukończył liczne kursy w Egurrola Dance Studio i Polskiej Akademii Sportu. Wielokrotnie stawał na podium ogólnopolskich turniejów tańca towarzyskiego. Ma na swoim koncie wiele pokazów tanecznych na prestiżowych imprezach. Szkolił się u doskonałych trenerów z całego świata. Trenuje pary tańca  towarzyskiego, a także pracuję jako konsultant taneczny, , a od
roku jest również choreografem zespołu cheerleaders. Współpracuje z wieloma szkołami tańca i studiami fitness. Pracuje z ludźmi w każdym wieku, od kilkuletnich dzieci do emerytów. Stworzył tysiące cudownych i efektownych choreografii w różnych technikach tanecznych. Stara się podążać za modą taneczną dlatego ciągle doskonali swoje umiejętności i poszerza swoją wiedzę w coraz to nowszych technikach tanecznych.
Małgorzata Łojek
Sympatyczna, pełna życia i choć wiecznie w biegu od zawsze związana ze sportem. Wychowanka drugoligowego zespołu Wisły Kraków, od małego spełniała się na boisku. Brązowa medalistka i Wicemistrzyni Polski juniorek w siatkówce, ukończyła wiele kursów z dziedziny fitness. Specjalizuje się w treningach z kettlebells, Aqua Fitness, TBC, zdrowy kręgosłup oraz streching. Z zamiłowania i pasji do zdrowego trybu życia spełnia się na zajęciach jako instruktorka, zarażając innych. Traktuje ruch jak powietrze i wodę – są to elementy bez których nie potrafi funkcjonować.
Katarzyna Piotrowska
Instruktorka czynnie i z pasja zajmująca się fitnessem od ponad 4 lat, najbardziej spełnia się prowadząc zajęcia wzmacniające z użyciem kettlebells oraz treningi funkcjonalne jak również
zajęcia typu zdrowy kręgosłup czy stretching. Kasia jest od dziecka związana z sportem – trenowała koszykówkę w jednym z krakowskich klubów. Obecnie uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness (min Tribal Fitness School, Fitness Univeristy, Open Mind). Cały czas podnosi swoje kwalifikacje. Jest osobą pogodną i energiczną, uwielbia pracę z ludźmi  i wspólne treningi.
Anna Rybka
Absolwentka Krakowskiej uczelni Dietla na kierunku dietetyka. Swoją pasje rozwinęła 3 lata temu, a od 2 lat jest instruktorem fitness i dalej rozwija się w tym kierunku. Prowadzenie zajęć to jej pasja i największe szczęście. Zawsze uśmiechnięta i pełna energii. Zmęczone, ale zadowolone twarze klientów za jej plecami dają jej największą satysfakcję, a sama słynie z mocnychi dających szybkie efekty treningów.
Anna Śnieżek
Od najmłodszych lat związana ze sportem. Przez 7 lat trenowała z sukcesami piłkę ręczną (m.in. V-ce Mistrzostwo Polski oraz wielokrotny udział w Mistrzostwach i Pucharze Polski w kategoriach młodzieżowych). Sport jest jej sposobem na życie, a zamiłowanie do niego zaowocowało podjęciem pracy instruktora fitness. Podczas swoich zajęć Ania kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i poprawną technikę wykonywanych ćwiczeń. Wielokrotna uczestniczka szkoleń, kursów i warsztatów o tematyce fitness, prozdrowotnej oraz dietetyki.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków Nowa Huta

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Nowa huta

promocja - Kraków Nowa Huta

30/10/2018 - 31/12/2018 | Nowy Klient -50% znizki

więcej
x