SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Fitness

Fitness to typ aktywności fizycznej ukierunkowany na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczny.

BODY SHAPE
Zajęcia kształtujące i wzmacniające wszystkie główne grupy mięśniowe. W ćwiczeniach wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, stepy, taśmy oraz obciążniki na nogi. Trening przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.

BPU (BRZUCH, POŚLADKI, UDA)
Zajęcia podczas których kształtowane są głównie dolne partie ciała. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu i ujędrnieniu mięśni brzucha, talii, nóg i pośladków.

CARDIO BRZUCH 
Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu. Pierwsza część zajęć to prosta rozgrzewka, druga poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha oraz wyszczuplenie i podkreślenie talii. Dla lepszego efektu spalania tkanki tłuszczowej poszczególne ćwiczenia przeplatane są krótkimi, intensywnymi seriami interwałów.

CROSS BODY
Zajęcia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe. Charakteryzują się dużym stopniem intensywności. Po rozgrzewce następują ćwiczenia z różnymi przyborami, takimi jak sztangi, hantelki czy kettlebell. Zajęcia kończy krótki stretching.

POŻERACZ TŁUSZCZU
Intensywny trening interwałowy polegający na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności (cardio) z siłowymi lub funkcjonalnymi aktywnościami o niskiej intensywności. Dzięki temu rodzajowi ćwiczeń można poprawić sprawność fizyczną i wydolność organizmu oraz pozbyć się zbędnych kilogramów.

STEP/BRZUCH
Zajęcia o średniej intensywności. Pracę nad brzuchem poprzedza krótka, przyjemna, średnio zaawansowana choreografia na stepie. Poprawia ona kondycję i wydolność oddechową, przyspiesza krążenie. Druga część zajęć ukierunkowana jest na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha przy użyciu różnorodnego sprzętu.

SUPER PUPA
Zajęcia ukierunkowane na kształtowanie, ujędrnianie i modelowanie pośladków. Celem zajęć jest spalenie nadmiernie zgromadzonej tkanki tłuszczowej w dolnych partiach ciała.

TABATA
Krótkie, lecz bardzo intensywne serie ćwiczeń angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Ćwiczenia wykonywane są przez 20 sekund z maksymalną mocą, po czym następuje 10-sekundowa przerwa. Trening ten znacznie poprawia wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) organizmu. Ćwiczenia świetnie podkręcają metabolizm i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.
 
Ważne informacje:
  • Wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc na zajęcia pod numerem telefonu: +48 12 682 11 10 lub 882 054 724.
  • Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00.
 
Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN COM 109
Karnet COM RODZINA (rodzic + dziecko) 169
Karnet OPEN VIP (Com, 12 x Aqua, Pływalnia) 209
Karnet SUPER COM (Open Com + pływalnia) 159
Bilet jednorazowy 25
Wynajem sali sportowej I 60 min | pon-pt od 15:30 79
Wynajem sali sportowej I 60 min I pon-pt do 15:30 oraz sb -ndz 49
Generuj PDF
Podziel się
ul. Ptaszyckiego 6, 31-979 Kraków

Instruktorzy:

Marcelina Augustyn
Instruktorka Fitness i Weightlifting z wieloletnim stażem. Specjalizuje się w zajęciach wytrzymałościowych i wzmacniających. Uwielbia pracę ze sztangą i z kettlebell. Jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyła dwa kierunki: Dietetyka oraz Odnowa Biologiczna na wydziale Biologii. Na co dzień trenuje CrossFit i bierze czynny udział w zawodach. Jej pasją jest wspinaczka wysokogórska i jazda na motocyklu.
W młodszych latach trenowała strzelectwo sportowe z broni krótkiej. Marcelina zaprasza na zajęcia osoby, które chcą mocno trenować i porządnie się zmęczyć. Zajęcia skierowane są nie tylko do Pań!
Paweł Burda
Sport towarzyszy mu od wielu lat. Trenował m.in. karate. Jego największymi osiągnięciami były: III miejsce w Mistrzostwach Polski Wschodniej OYAMA KARATE w kumite, II miejsce w Pucharze Polski Południowej OYAMA PFK w kumite i I miejsce w Mistrzostwach Polski Południowej w OYAMA PFK. Ambitny, z wielkimi chęciami do poszerzania swojej wiedzy i sprawności fizycznej. Jego wielką pasją jest fitness. W sporcie technika odgrywa ogromną rolę, dlatego w trakcie jego zajęć ważne jest to, aby ludzie poprawnie ćwiczyli, ale też świetnie się bawili. W wolnym czasie chodzi po górach i uwielbia aktywnie spędzać czas, bo jak twierdzi „nie umie długo usiedzieć w jednym miejscu”. 
Małgorzata Domagała
Sympatyczna, pełna życia i – choć wiecznie w biegu – od zawsze związana ze sportem. Wychowanka drugoligowego zespołu Wisły Kraków, od małego spełniała się na boisku. Brązowa medalistka i Wicemistrzyni Polski juniorek w siatkówce, ukończyła wiele kursów z dziedziny fitness. Specjalizuje się w treningach z kettlebells, Aqua Fitness, TBC, zdrowy kręgosłup oraz stretching. Z zamiłowania do zdrowego trybu życia spełnia się na zajęciach jako instruktorka, zarażając innych swoją pasją. Traktuje ruch jak powietrze i wodę – są to elementy bez których nie potrafi funkcjonować.
Kinga Dulak
Certyfikowana instruktorka zajęć fitness i trener personalny. Od dziecka uwielbia sport. W szkole podstawowej grała w żeńskiej drużynie piłki nożnej. Na studiach natomiast zakochała się w fitnessie i każdą wolną chwilę poświęcała na treningi. Dziś aktywnie promuje zdrowy styl życia, bo wie jak ważne jest świadome odżywianie oraz aktywność fizyczna. Jest przekonana, że wiele problemów zdrowotnych można rozwiązać poprzez ruch i odpowiednią dietę. W swoim życiu kieruje się zasadą: „nigdy się nie poddawaj”. Zawsze konsekwentnie dąży do wyznaczonego celu, cieszy się każdą chwilą i stara się przekazać to także swoim podopiecznym.
Sylwia Robak
Absolwentka fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego oraz Kosmetologii na Wydziale Farmaceutycznym Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na co dzień pracuje w Centrum Zdrowia Kobiety Gyneka w Szpitalu Na Klinach jako koordynator ds. pacjenta ginekologicznego oraz fizjoterapeutka uroginekologiczna. Już w liceum rozpoczęła swoją przygodę z tańcem towarzyskim. W późniejszym okresie przyszedł czas na fitness i siłownię. Ukończyła kurs instruktora fitness oraz zdobyła licencję  IFAA licencja B do prowadzenia zajęć z Dance oraz Step Aerobicu. Doskonale odnajduje się w różnych formach fitnessu – zarówno choreograficznych jak i wzmacniających. 
Aneta Śleboda
Instruktorka fitness od 2002 roku. Specjalizuje się przede wszystkim w ćwiczeniach wzmacniających. W Centrum Rozwoju Com-Com Zone Nowa Huta prowadzi zajęcia: super pupa oraz zdrowy kręgosłup+stretching. Prywatnie mama dwójki wspaniałych dzieci.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków Nowa Huta

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Nowa huta

promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Masz urodziny? - korzystaj bezpłatnie

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Promocja dla osób niepełnosprawnych

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Happy hour (pon-pt) 14:00-16:00

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Happy hour (pon-pt) 06:30-14:00

więcej
x