SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Dance & Therapy

W Centrum Rozwoju Com-Com Zone Nowa Huta taniec jest sposobem na modelowanie sylwetki i kształtowanie świadomości własnego ciała, ale przede wszystkim - ma sprawiać przyjemność. W ofercie Centrum można znaleźć szeroki wachlarz tanecznych stylów – od gorących latynoskich tańców, po zmysłowy sexy dance.

Rodzaje zajęć:

TANIEC

ZUMBA

Połączenie elementów aerobicu i tańców latynoskich m.in.: merengue, salsy, cumbii, reggaetonu, flamenco, samby czy rumby. Nie tylko doskonale kształtuje koordynację i pamięć ruchową, wspaniale modeluje sylwetkę i redukuje tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim gwarantuje zastrzyk pozytywnej energii i dobrą zabawę, w której mogą wziąć udział wszyscy bez względu na wiek i umiejętności ruchowe.

BOKWA® 
Trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca z treningiem cardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii. Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę!

URBHANIZE®
Nowinka wśród form dance fitness. Jest połączeniem street danceowych kroków i podnoszących intensywność cardio ruchów pochodzących z indyjskiej Bhangry (tradycyjny męski taniec z Punjabu), a wszystko to w takt energetycznej hip hopowej i funkowej muzyki. Format Urbhanize jest bardzo łatwy do naśladowania przez uczestników zajęć, gdyż metodyka pozwala na swobodne podążanie za instruktorem. Zajęcia przebiegają w swobodnej atmosferze – spalanie kalorii staje się efektem dodatkowym, a nie celem samym w sobie. Dodatek elementów treningu wzmacniającego daje efekt kompleksowego wysiłku.


FORMY PROZDROWOTNE

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia, które pokocha twój kręgosłup! Opracowany trening jest zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny w zakresie bólu i skrzywień kręgosłupa. Oparty jest na ćwiczeniach rozluźniających, rozciągających, równoważnych i wzmacniających, które w połączeniu z nauką techniki oddychania dają efekt prawidłowej postawy ciała.

STRETCHING
Ćwiczenia polegające na rozciąganiu poszczególnych grup mięśniowych. Sprzyjają one uelastycznieniu mięśni, wzmacniają ścięgna, zwiększają ruchomość stawów. Wpływają też na lepsze odżywienie mięśni, bo im są one elastyczniejsze, tym więcej przyjmują substancji odżywczych dostarczanych z pożywieniem, które są niezbędne do ich rozwoju.

PILATES 
System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa. Metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele, trening "dobrego samopoczucia". Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, dlatego ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd. Skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i smukłą sylwetkę. 
 
JOGA 
Zbiór pozycji (asan), niesamowity system dla twojego zdrowia i wspaniałego samopoczucia. Prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, wycisza umysł. Ćwiczenia dodają energii i siły do działania w codziennym życiu.

BODYART®
To nowoczesny trening funkcjonalny z nurtu Body & Mind. Podstawą bodyArt® jest połączenie treningu i relaksu oraz wykorzystanie funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała. Celem ćwiczeń jest przede wszystkim odzyskanie świadomości własnego ciała. Jest to trening zaadresowany do wszystkich niezależnie od umiejętności, kondycji fizycznej czy wieku. Dzięki umiejętnemu dobraniu ćwiczeń i ich intensywności instruktor ma możliwość dostosowania trudności zajęć do zaawansowania uczestników, a tym samym spełnienia ich oczekiwań i inicjowania kolejnych postępów w pracy z ciałem oraz zwiększenia samoświadomości. Trening bodyArt® zapewnia nie tylko poprawę funkcjonowania całego ciała ale także właściwy oddech, energię wewnętrzną i harmonię.



Ważne informacje:
  • Wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc na zajęcia pod numerem telefonu: +48 12 682 11 10 lub 882 054 724
Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN COM 99
Karnet OPEN VIP (Com, Aqua, Pływalnia) 199
Bilet jednorazowy 20
Karnet 4 wejścia I normalny 70
Karnet 4 wejścia I ulgowy 60
Wynajem sali sportowej I 60 min 70
Wynajem sali sportowej I 60 min I do 15.00 40
Generuj PDF
Podziel się
ul. Ptaszyckiego 6, 31-979 Kraków

Instruktorzy:

Katarzyna Bartz
Instruktor  Fitness oraz Pilates od 2010 roku. Od dzieciństwa związana ze sportem: narty, pływanie, bieganie, gimnastyka.  Uwielbia aktywny tryb życia i każdą wolną chwilę poświęca na ruch, m.in. boksuje i jeździ na rolkach. Na zajęciach szczególną uwagę przywiązuje do prawidłowej techniki wykonywanych ćwiczeń oraz bezpiecznego i świadomego korzystania z możliwości własnego ciała. Kasia chętnie dzieli się nie tylko wiedzą, ale stara się również przekazać wszystkim jak najwięcej energii i pasji do aktywności fizycznej. Swoim zapałem i uśmiechem motywuje grupę do maksymalnego wysiłku. Prowadzenie zajęć fitness jest dla niej okazją do ciągłego rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu. Z pasją doskonali swoje umiejętności podczas licznych szkoleń, warsztatów i konwencji fitness w całej Polsce.
Agnieszka Figarska
Najpierw wymaga od siebie - później od innych. Zawsze uśmiechnięta, serdeczna, pełna energii z optymistycznym podejściem do życia. Uwielbia pomagać ludziom w osiąganiu ich celów oraz usprawnianiu ich ciał. Instruktorem jest już od 10 lat - swoje umiejętności zdobyła głównie w: Inka Szymański Fitness School, Open Mind, IFAA oraz Reebok. Jej specjalnością są treningi siłowo-wytrzymałościowe oraz formy prozdrowotne. 
Monika Frasińska
Fizjoterapeutka oraz instruktorka Pilates, pasjonatka wielu form ruchu z nurtu Body Mind. Od 6 lat pracuje z pacjentami bólowymi, stale pogłębiając swoją wiedzę o liczne kursy i szkolenia. Celem jej zajęć jest świadomy trening, odbudowa prawidłowego wzorca ruchu, wzmocnienie mięśni głębokich, poprawa postawy oraz nauczenie świadomego oddechu. Wszystko po to, aby zapobiegać bólom i przeciążeniom kręgosłupa. Na swoje zajęcia Monika zaprasza nie tylko osoby z bólami pleców, ale przede wszystkim tych, którzy chcą zapobiec tym bólom w przyszłości. 
Diana Grasza
Absolwentka krakowskiej AWF na kierunku wychowanie fizyczne ze specjalnością korekcja wad postawy. Instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness, a także snowboard. Uczestniczka wielu szkoleń, kursów, warsztatów oraz konwencji fitness. Jej praca to jednocześnie największa życiowa pasja. Wierzy, że życie to ruch, zły stan fizyczny ma niekorzystny wpływ na ducha, a odżywianie i ćwiczenia fizyczne idą w parze z intelektualną sprawnością. Prowadzi zajęcia wzmacniające, wytrzymałościowe, choreograficzne, a także mentalne.
Agnieszka Kieres
Ruch towarzyszył jej od najmłodszych i  od zawsze był sposobem wyrażania siebie i  wydatkowania  nadmiaru energii. Przez 11 lat trenowała siatkówkę reprezentując swoje rodzinne miasto Chrzanów. Kontynuując zainteresowanie sportem ukończyła krakowska AWF o profilu nauczycielskim. Szukając swojej drogi życiowej i prawdziwej pasji ukończyła wiele kursów i  szkoleń. Jest instruktorem narciarstwa, piłki siatkowej, ratownikiem WOPR  i trenerem II klasy pływania. Pod koniec studiów po raz  pierwszy poszła na zajęcia fitness i „zaraziła się” nim na dobre. Została wtedy instruktorem fitness i odtąd stale rozwija swój warsztat pracy, uczestnicząc w licznych szkoleniach, seminariach, konwencjach oraz maratonach fitness. Prowadzenie zajęć fitness jest dla Agi okazją do ciągłego rozwoju dlatego prowadzi większość typów zajęć od siłowo-wzmacniających, poprzez choreograficzne i mentalne. Zwraca szczególną uwagę na prawidłową technikę, bezpieczeństwo oraz mobilizująca do ciężkiej pracy atmosferę. Lubi pracę z ludźmi - daje jej mnóstwo satysfakcji i energii.
Małgorzata Kłos
Absolwentka krakowskiego AWF-u, instruktorka fitness, aqua fitness oraz instruktorka zumby. Żywiołowa, pełna optymizmu i zadowolenia. Prowadzi dynamiczne zajęcia, wprowadza zabawową atmosferę, co pomaga uwolnić się od wszelkich trosk i stresów codzienności. Swoją energię stara się przekazać każdemu uczestnikowi zajęć, mobilizując go przy tym do sporej dawki wysiłku. Największą satysfakcję daje jej dobry humor i uśmiech na twarzach klientów.
Anna Rybka
Absolwentka Krakowskiej uczelni Dietla na kierunku dietetyka. Swoją pasje rozwinęła 3 lata temu, a od 2 lat jest instruktorem fitness i dalej rozwija się w tym kierunku. Prowadzenie zajęć to jej pasja i największe szczęście. Zawsze uśmiechnięta i pełna energii. Zmęczone, ale zadowolone twarze klientów za jej plecami dają jej największą satysfakcję, a sama słynie z mocnychi dających szybkie efekty treningów.
Kamil Wolicki
Instruktor Fitness oraz Instruktor Bokwa. Absolwent szkoły Open Mind. Swoją przygodę ze sportem i fitnessem rozpoczął od tańca towarzyskiego, potem uczęszczał na różnego rodzaju zajęcia choreograficzne Zumba, Masala Bhangra i Bokwa, która stała się jego fascynacją i profesją.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków Nowa Huta

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Nowa huta

promocja - Kraków Nowa Huta

28/02/2017 - 31/12/2017 | Promocja dla stałych klientów CCZ Nowa Huta

więcej
promocja - Kraków Prokocim

23/03/2017 - 31/12/2017 | Happy Hours

więcej
promocja - Tarnów Gemini Park

21/04/2017 - 31/12/2017 | Promocja dla stałych klientów CCZ Tarnów

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

06/06/2017 - 31/08/2017 | W parze taniej! Wejściówki na pływalnię za 10 zł

więcej
promocja - Tarnów Gemini Park

24/11/2016 - 30/06/2017 | Weekendowa promocja

więcej
x