SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Dance & Therapy

Taniec daje mnóstwo przyjemności i jest doskonałym sposobem modelowania sylwetki oraz kształtowania świadomości własnego ciała. W Centrum Rozwoju Com-Com Zone Nowa Huta możecie wziąć udział w różnych zajęciach tanecznych.
LATINO SOLO
Latino solo są to zajęcia stworzone szczególnie z myślą o kobietach. Specjalnie przygotowane choreografie (z elementami salsy, samby, rumby i cha-chy) przy akompaniamencie gorących rytmów muzyki latynoskiej, które pozwolą każdej z pań poczuć się wyjątkowo, a przy okazji bezboleśnie zgubić zbędne kilogramy. Latino solo to zmysłowy, ekspresyjny taniec oraz najlepsza szkoła wdzięku i seksapilu. Zajęcia składają się z kilkuminutowej rozgrzewki, po której następuje nauka krótkich układów choreograficznych. Zajęcia nie tylko kształtują zgrabną sylwetkę, ale także poprawiają humor.

SALSATION
Nazwa zajęć pochodzi z połączenia dwóch słów: hiszpańskiego “salsa” – w znaczeniu sosu (pikantnej mieszanki różnych gorących stylów tanecznych) oraz angielskiego "sensation" – uczucie (celem zajęć jest wyzwolenie emocji i radykalna poprawa nastroju). Salsation to zestawienie elementów treningu funkcjonalnego oraz takich energetycznych rytmów jak salsa, samba, reggaeton czy merengue. Taniec ten angażuje nie tylko ciało, ale i umysł oraz dostarcza dobrej zabawy.

ZUMBA
Połączenie elementów aerobiku i tańców latynoskich m.in.: merengue, salsy, cumbii, reggaetonu, flamenco, samby czy rumby. Nie tylko doskonale kształtuje koordynację i pamięć ruchową, wspaniale modeluje sylwetkę i redukuje tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim gwarantuje zastrzyk pozytywnej energii i dobrą zabawę, w której mogą wziąć udział wszyscy, bez względu na wiek i umiejętności ruchowe.

Zumba dla małych i dużych
Zajęcia taneczne, w których uczestniczyć może rodzic z dzieckiem.


W naszej ofercie znajdziecie różnego rodzaju zajęcia prozdrowotne. Ćwiczenia o niskiej intensywności wykonywane są przy spokojnej muzyce. Zajęcia mają na celu wzmocnienie i zwiększenie elastyczności mięśni, relaksację, wyciszenie, redukcję stresu oraz naukę oddychania i kształtowanie prawidłowej postawy ciała. 

BODYART® 
Nowoczesny trening funkcjonalny z nurtu Body&Mind. BodyArt® opiera się na wykonywanych precyzyjnie i płynnie ćwiczeniach ściśle połączonych z prawidłowym oddychaniem. Trening BodyArt® zapewnia nie tylko poprawę funkcjonowania całego ciała, ale także właściwy oddech, energię wewnętrzną i harmonię. Usprawnia gibkość, wzmacnia mięśnie posturalne, uczy świadomości własnego ciała, a co najważniejsze odpręża i relaksuje.

JOGA
System pracy z oddechem, umysłem i ciałem. Ćwiczenia jogi prowadzą do osiągnięcia harmonii i równowagi wewnętrznej oraz kształtują piękną i smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia. Dzięki ćwiczeniom jogi w znaczny sposób można zredukować poziom stresu oraz skorygować wady postawy poprzez uelastycznienie i wzmocnienie ciała.

PILATES  
System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa. Metoda mająca na celu zapewnienie równowagi ciała. Jest to tzw. trening „dobrego samopoczucia”. Zestaw ćwiczeń pozwala w kontrolowany sposób wzmocnić mięśnie głębokie ciała odpowiedzialne za równowagę i stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Trening uczy dużej świadomości własnego ciała, a zajęcia prowadzone są przy spokojnej muzyce.
 
STRETCHING  
Zajęcia polegające na rozciąganiu poszczególnych grup mięśniowych oraz mięśni i powięzi całego ciała. Ćwiczenia te sprzyjają uelastycznieniu mięśni, wzmacniają ścięgna oraz zwiększają ruchomość stawów, co pozwala unikać kontuzji. Idealny zestaw ćwiczeń, który można traktować jako uzupełnienie regeneracji potreningowej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP 
Zajęcia, które pokocha twój kręgosłup! Trening ma charakter profilaktyczny i terapeutyczny.
Łagodzi ból i skrzywienia kręgosłupa. Oparty jest na ćwiczeniach rozluźniających, rozciągających, równoważnych i wzmacniających, które w połączeniu z nauką techniki oddychania pozwalają odzyskać prawidłową postawę ciała.
 
Ważne informacje:
  • Wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc na zajęcia pod numerem telefonu: +48 12 682 11 10 lub 882 054 724.
  • Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zarezerwowanych zajęć najpóźniej 2 godziny przed ich rozpoczęciem. W przypadku zajęć porannych o rezygnacji należy poinformować dzień wcześniej do godziny 21.00.
 
Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN COM 109
Karnet OPEN VIP (Com, 12 x Aqua, Pływalnia) 209
Karnet SUPER COM (Open Com + pływalnia) 159
Bilet jednorazowy 25
Wynajem sali sportowej I 60 min | pon-pt od 15:30 79
Wynajem sali sportowej I 60 min I pon-pt do 15:30 oraz sb -ndz 49
Karnet COM RODZINA (1 rodzic + 1 dziecko) 169
Generuj PDF
Podziel się
ul. Ptaszyckiego 6, 31-979 Kraków

Instruktorzy:

Marcelina Augustyn
Instruktorka Fitness i Weightlifting z wieloletnim stażem. Specjalizuje się w zajęciach wytrzymałościowych i wzmacniających. Uwielbia pracę ze sztangą i z kettlebell. Jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyła dwa kierunki: Dietetyka oraz Odnowa Biologiczna na wydziale Biologii. Na co dzień trenuje CrossFit i bierze czynny udział w zawodach. Jej pasją jest wspinaczka wysokogórska i jazda na motocyklu.
W młodszych latach trenowała strzelectwo sportowe z broni krótkiej. Marcelina zaprasza na zajęcia osoby, które chcą mocno trenować i porządnie się zmęczyć. Zajęcia skierowane są nie tylko do Pań!
Wiktoria Balon
Instruktorka Salsation ®Elite oraz Zumby. Prywatnie studentka UJ na kierunku zarządzania w sporcie. Na jej zajęciach oczekuje pozytywnego nastawienia oraz uśmiechu, a w zamian gwarantuje mnóstwo spalonych kalorii i dobrą zabawę.
Katarzyna Bartz
Instruktor  Fitness oraz Pilates od 2010 roku. Od dzieciństwa związana ze sportem: narty, pływanie, bieganie, gimnastyka.  Uwielbia aktywny tryb życia i każdą wolną chwilę poświęca na ruch, m.in. boksuje i jeździ na rolkach. Na zajęciach szczególną uwagę przywiązuje do prawidłowej techniki wykonywanych ćwiczeń oraz bezpiecznego i świadomego korzystania z możliwości własnego ciała. Kasia chętnie dzieli się nie tylko wiedzą, ale stara się również przekazać wszystkim jak najwięcej energii i pasji do aktywności fizycznej. Swoim zapałem i uśmiechem motywuje grupę do maksymalnego wysiłku. Prowadzenie zajęć fitness jest dla niej okazją do ciągłego rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu. Z pasją doskonali swoje umiejętności podczas licznych szkoleń, warsztatów i konwencji fitness w całej Polsce.
Natalia Bizoń
Instruktor fitness, aqua aerobic i pilates, a także trener personalny. Specjalizuje się w zajęciach wzmacniających, wytrzymałościowych, formach prozdrowotnych i treningu funkcjonalnym. Pracuje z kobietami w ciąży, po porodzie oraz osobami starszymi. Na swoich zajęciach stara się „zarazić” pasją do aktywnego spędzania wolnego czasu wiedząc jak ważny i potrzebny jest w życiu ruch. Bardzo indywidualnie podchodzi do każdego uczestnika zajęć. Na pierwszym miejscu stawia poprawną technikę, na równi z bezpieczeństwem wykonywania ćwiczeń. Pozytywna i swobodna atmosfera, motywacja do podejmowania wyzwań oraz dużo uśmiechu to nieodłączne elementy każdych zajęć. Porządny wycisk i satysfakcja po treningu gwarantowana.
Katarzyna Brocka
Kasia uczy się właściwie bezustannie. Najpierw dla siebie i na sobie – żeby potrafiła lepiej zrozumieć i pokochać praktykę. Potem z wielką pokorą od mistrzów, bo ich doświadczenie to nieskończone oceany wiedzy. Kasia praktykuje pracę z ciałem różnymi metodami (m.in. metody Lowena i metody Feldenkreisa) uczyła się u wspaniałych nauczycieli, brała udział w licznych warsztatach, m.in. w Pracowni Jogi Macieja Wieloboba, u Kamy Watychowicz i Bogny Forbes, W swojej praktyce wykorzystuje teorię powięzioną Toma Myersa, uczy w podejściu bezpiecznym – przez podstawy do doskonałości, a także w podejściu terapeutycznym. Stara się, by praktyka była kompletna.Na jej zajęciach jest miejsce na pracę od podstaw, obserwację i odkrywanie potrzeb ciała, nowe doświadczenia oraz na świadomy oddech i relaks. Kasia specjalizuje się w większości zająć mentalnych od jogi po pilates, zdrowy kręgosłup i stretching. Wielką pasją Kasi,a także sposobem na życie, są podróże.
Kasia jest pilotem, szeroko pojętym travel menagerem. Zwiedziła większość krajów Azji i Europy, co poszerzyło jej horyzonty jeszcze bardziej.
Kinga Dulak
Certyfikowana instruktorka zajęć fitness i trener personalny. Od dziecka uwielbia sport. W szkole podstawowej grała w żeńskiej drużynie piłki nożnej. Na studiach natomiast zakochała się w fitnessie i każdą wolną chwilę poświęcała na treningi. Dziś aktywnie promuje zdrowy styl życia, bo wie jak ważne jest świadome odżywianie oraz aktywność fizyczna. Jest przekonana, że wiele problemów zdrowotnych można rozwiązać poprzez ruch i odpowiednią dietę. W swoim życiu kieruje się zasadą: „nigdy się nie poddawaj”. Zawsze konsekwentnie dąży do wyznaczonego celu, cieszy się każdą chwilą i stara się przekazać to także swoim podopiecznym.
Justyna Fatyga
Ruch i aktywność fizyczna to nieodłączne elementy życia Justyny, dlatego nieprzypadkowo studiuje wychowanie fizyczne na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Od dziecka interesuje się sportem, a jej wielką pasją jest taniec. Przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 11 lat, gdy mama zaprowadziła ją na pierwsze zajęcia taneczne. Od razu zakochała się w tej formie ruchu i po dzień dzisiejszy stara się odkrywać ją na nowo, zarówno trenując taniec towarzyski, jak również prowadząc zajęcia taneczne. Dla Justyny taniec to nie tylko ogromna pasja, ale też sport, dzięki któremu może pochwalić się licznymi osiągnięciami: mistrz Polski mini formacji tanecznych, dwukrotny vice-mistrz Polski formacji tanecznych, półfinał mistrzostw Świata formacji tanecznych w Bremen.
Monika Frasińska
Fizjoterapeutka oraz instruktorka Pilates, pasjonatka wielu form ruchu z nurtu Body Mind. Od 6 lat pracuje z pacjentami bólowymi, stale pogłębiając swoją wiedzę o liczne kursy i szkolenia. Celem jej zajęć jest świadomy trening, odbudowa prawidłowego wzorca ruchu, wzmocnienie mięśni głębokich, poprawa postawy oraz nauczenie świadomego oddechu. Wszystko po to, aby zapobiegać bólom i przeciążeniom kręgosłupa. Na swoje zajęcia Monika zaprasza nie tylko osoby z bólami pleców, ale przede wszystkim tych, którzy chcą zapobiec tym bólom w przyszłości. 
Małgorzata Kłos
Absolwentka krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego, instruktorka fitness, aqua fitness oraz zumby. Żywiołowa, pełna optymizmu i zadowolenia. Prowadzi dynamiczne zajęcia, wprowadza zabawową atmosferę, co pomaga uwolnić się od wszelkich trosk i stresów codzienności. Swoją energię stara się przekazać każdemu uczestnikowi zajęć, mobilizując go przy tym do sporej dawki wysiłku. Największą satysfakcję daje jej dobry humor i uśmiech na twarzach klientów.
Aneta Śleboda
Instruktorka fitness od 2002 roku. Specjalizuje się przede wszystkim w ćwiczeniach wzmacniających. W Centrum Rozwoju Com-Com Zone Nowa Huta prowadzi zajęcia: super pupa oraz zdrowy kręgosłup+stretching. Prywatnie mama dwójki wspaniałych dzieci.
Anna Szczepanek
Jest licencjonowana instruktorką Zumba Fitness. Na pierwsze zajęcia trafiła przypadkiem i z miejsca uzależniła się od tej formy tańca i treningu. Taniec jest największą pasja, niesłabnąca od prawie pięciu lat, choć aktywne spędzanie czasu w każdym wydaniu uwielbia od zawsze. Na zajęciach najważniejsze jest dla Ani jest pozytywne nastawienie, uśmiech i energia, co gwarantuje doskonałą zabawę oraz setki spalonych kalorii.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków Nowa Huta

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Nowa huta

promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Masz urodziny? - korzystaj bezpłatnie

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Promocja dla osób niepełnosprawnych

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Happy hour (pon-pt) 14:00-16:00

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2019 | Happy hour (pon-pt) 06:30-14:00

więcej
x