SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Fitness

Fitness to typ aktywności fizycznej ukierunkowany na modelowanie sylwetki. Coraz częściej przez fitness rozumie się również zdrowy styl życia, którego podstawę stanowi regularny wysiłek fizyczy.


TRENING OBWODOWY
Polega na wykonywaniu ćwiczeń przechodząc od stacji do stacji. Każda ze stacji angażuje inną grupę
mięśniową, dzięki czemu trening ma działanie kompleksowe. Na każdej stacji wykonuje się przez
określony czas konkretne ćwiczenie, po czym następuje krótka przerwa i zmiana stacji. Główną zaletą
treningu obwodowego jest możliwość przećwiczenia wszystkich głównych partii mięśniowych w
stosunkowo krótkim czasie.

POŻERACZ TŁUSZCZU / CROSS BODY
Zajęcia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe. Charakteryzują się dużym stopniem intensywności.
Trening polegający na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności (cardio) z siłowymi lub
funkcjonalnymi aktywnościami o niskiej intensywności. Dzięki temu rodzajowi ćwiczeń można poprawić
sprawność fizyczną i wydolność organizmu oraz pozbyć się zbędnych kilogramów.

TABATA
Krótkie, lecz bardzo intensywne serie ćwiczeń angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Ćwiczenia
wykonywane są przez 20 sekund z maksymalną mocą, po czym następuje 10-sekundowa przerwa.
Trening ten znacznie poprawia wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) organizmu.
Ćwiczenia świetnie podkręcają metabolizm i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.

ZUMBA
Zajęcia zumby spalają naprawdę dużo kalorii ze względu na to, że oprócz zwykłych ćwiczeń aerobowych,
dodawane są elementy dynamicznych tańców jak samba, salsa czy mambo. Podczas treningu
wykorzystywana jest bardzo dynamiczna muzyka do zumby, do której wykonywane są konkretne układy
taneczne.

ZDROWY KRĘGOSŁUP / PILATES
Zajęcia ukierunkowane na rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała z naciskiem na mięśnie
pleców. Ćwiczenia pilates przyczyniają się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania,
odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej
poprawy zdrowia.

SUPERPUPA
Zajęcia ukierunkowane na kształtowanie, ujędrnianie i modelowanie pośladków. Celem zajęć jest
spalenie nadmiernie zgromadzonej tkanki tłuszczowej w dolnych partiach ciała.
 

ZDROWY KRĘGOSŁUP / PILATES
Zajęcia ukierunkowane na rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała z naciskiem na mięśnie pleców. Ćwiczenia pilates przyczyniają się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia. Zajęcia prowadzone w spokojnym tempie. Dzięki  tym zajęcia poprawimy  ruchomość i elastyczność mięśni i stawów. Trening tego typu pomaga zapobiegać kontuzjom oraz rozwiązuje problemy bólowe kręgosłupa.


BODY SHAPE
Zajęcia kształtujące i wzmacniające wszystkie główne grupy mięśniowe. W ćwiczeniach
wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, stepy, taśmy oraz obciążniki na nogi. Trening
przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.


STRETCHING
Są to ćwiczenia rozciągające, jest to trening polecany szczególnie osobom, które tkwią godzinami w jednej pozycji. Sprawdzi się więc u wszystkich pracujących za biurkiem. Na stretching składają się ćwiczenia rozciągające, rozluźniające, pilates oraz niektóre pozycje jogi. Regularny stretching pomaga rozluźnić mięśnie i pozbyć się uczucia zdrętwienia  w kończynach dolnych i górnych. Redukuje on również stres. Wspomoże też idealnie ćwiczenia na kręgosłup. Wystarczy tylko kilkanaście minut dziennie by poczuć różnice!

BPU (BRZUCH, POŚLADKI, UDA) - NOWOŚĆ! Od 16.02.2020 r.  
Zajęcia podczas których kształtowane są głównie dolne partie ciała. Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu i ujędrnieniu mięśni brzucha, talii, nóg i pośladków.  
 
HIIT INTERWAŁY - NOWOŚĆ! Od 13.02.2020 r.
Trening polegający na przeplataniu krótkich okresów intensywnych ćwiczeń anaerobowych (wykonywanych na maksymalnym poziomie intensywności  z przerwami na umiarkowane ćwiczenia cardio. Efektem dodatnim treningu HIIT jest bardzo szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Dodatkową zaletą jest krótki czas ćwiczeń i prostota wykonania.

Body pump 
Grupowe ćwiczenia fitnessowe oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są oparte na pewnym układzie choreograficznym, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangi, hantle, step oraz matę. 
 
Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Bilet jednorazowy 25
Karnet OPEN FITNESS | ważny 31 dni 119
Generuj PDF
Podziel się
Ul. Facimiech 32, 30-667 Kraków

Instruktorzy:

Dominika Chmiel
• Mistrzyni Europy w K1 federacji WKF 2019
• Międzynarodowa Mistrzyni Polski w K1 federacji WKF 2018
• Wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski Muay Thai PZMT
W życiu codziennym bardzo otwarta i sympatyczna osoba, na treningach nikomu nie daje taryfy ulgowej,
jej cel to zmotywować do wysiłku. Jej specjalizacją są treningi obwodowe, poprawiające wytrzymałość i
kondycję przy jednoczesnym nacisku na spalanie tkanki tłuszczowej. Oprócz startów w walkach K1 oraz
Muay Thai trenuje również biegi OCR.
Agnieszka Górecka
• Brązowa medalistka w kategorii OPEN kobiet XII zawodów w Kulturystyce i Fitness SOPOT
2019
• IV miejsce w kategorii OPEN kobiet oraz wyróżnienie w kategorii VIP Health XI Zawodów w
Kulturystyce i Fitness Sopot 2018
Bardzo wymagająca trenerka, specjalizująca się w intensywnych zajęciach angażujących jak najwięcej
mięśni ciała. Jej pasją są góry i kuchnia fit.
Joanna Kalemba
Instruktorka z wieloletnim doświadczeniem ,kocha sport oraz zajęcia fitness już od najmłodszy lat. Specjalizuje się w zajęciach mentalnych, wzmacniających a także zajęciach cardio (pozbywanie niechcianego tluszczu). Podczas swoich zajęć kładzie duży nacisk na poprawną technikę i bezpieczeństwo na sali. Na zajęciach dostaniecie zarówno dużą dawkę spokoju(jeśli chodzi o zajęcia mentalne) jak i zastrzyk Energii, który was zmotywuje.
Basia Sokołowska
Swoją przygodę z zumbą zaczęła 3 lata temu, kiedy to po raz pierwszy spróbowała tej formy aktywności. Od początku była mocno zafascynowana zumbą. Swoje zajęcia prowadzi w bardzo wesołej atmosferze, dzięki czemu nawet początkujące osoby nie znające układów świetnie będą się czuły podczas zajęć. Basia gwarantuje, że z czasem kiedy już pamięta się część układów i można swobodnie tańczyć zabawa jest jeszcze większa. Obecnie nie wyobraża sobie życia bez zumby. Jej motto: jeśli coś co robisz sprawia Ci przyjemność, to nie rezygnuj z tego tylko baw się i korzystaj z życia!
Justyna Trzcionka
Trenerka fitness z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym z różnych Krakowskich klubów.
Jej specjalność to zajęcia typu Body Shape, Pilates, Aqua Aerobic. Swoje zainteresowania
sportowe z sukcesami przenosi na grunt zawodowy. W pracy z klientkami stawia na
motywację i indywidualne podejście do każdego uczestnika zajęć. Konsekwencja i
odpowiedzialność to jej klucz do sukcesu!
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Kraków na Kozłówce

Honorowane karty:

promocja - Kraków na Kozłówce

27/12/2019 - 27/12/2022 | HAPPY BIRTHDAY – Masz urodziny? Korzystaj bezpłatnie!

więcej
promocja - Kraków na Kozłówce

27/12/2019 - 27/12/2022 | HAPPY HOURS (pon-pt 14:00-16:00)

więcej
promocja - Kraków na Kozłówce

27/12/2019 - 27/12/2022 | HAPPY TIME (pon-pt 6:30-14:00)

więcej
promocja - Kraków na Kozłówce

27/12/2019 - 27/12/2022 | Promocja dla osób niepełnosprawnych

więcej
promocja - Kraków na Kozłówce

27/12/2019 - 27/12/2022 | BILETY RODZINNE, WEEKENDOWE i BILET PORANNY

więcej
promocja - Kraków na Kozłówce

27/12/2019 - 27/12/2022 | KRAKOWSKA KARTA RODZINNA 3+

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2021 | Masz urodziny? - korzystaj bezpłatnie

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2021 | Promocja dla osób niepełnosprawnych

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2021 | Happy hour (pon-pt) 14:00-16:00

więcej
promocja - Kraków Prokocim

19/09/2019 - 31/12/2021 | Happy hour (pon-pt) 06:30-14:00

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | 10% zniżki na naukę pływania

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | 10% zniżki na turnusy półkolonijne

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | Happy hours na pływalni

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | Studenci, uczniowie i seniorzy 60+ 20% taniej

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | Happy hours na siłowni

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | Zniżki za pieczątki! Promocja dla stałych klientów

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

18/12/2019 - 31/12/2020 | Pierwszy karnet za połowę ceny!

więcej
x