SIEMACHA

Tworzymy otwarte, zasobne i uczące się społeczności oparte na wolnym wyborze, szczerym dialogu i poszanowaniu zasad.


Przejdź do siemacha.org.pl

lub wybierz obszar, który Cię interesuje
TERAPIA
Siemacha Bar

Fitness

Com-Com Zone Tarnów zapewnia szeroką ofertę różnorodnych zajęć sportowych dopasowanych do potrzeb klientów w każdym wieku. Zajęcia odbywają się w przestronnych, nowoczesnych i klimatyzowanych salach.

Fitness oznaczający dyscyplinę sportową wywodzi się od podstawowej formy gimnastyki rekreacyjnej, jaką jest aerobic. Zajęcia polegają na wykonywaniu w takt muzyki opracowanej przez instruktora choreografii lub zestawu ćwiczeń siłowych, przygotowanego pod kątem kształtowania określonych partii mięśni. Regularne uprawianie fitnessu poprawia wytrzymałość organizmu, redukuje tkankę tłuszczową, a także wzmacnia układ krążenia i zwiększa pojemność płuc. Fitness kształtuje również koordynację i pamięć ruchową oraz jest świetnym sposobem na relaks. 

NASZA OFERTA:

  • Sala do zajęć fitness o powierzchni: 70 m² 
  • Klimatyzacja, nowoczesny sprzęt, bogata oferta zajęć

RODZAJE ZAJĘĆ:

BODY PUMP 
Metoda treningu body pump polega na unoszeniu lekkich lub średniej wielkości ciężarów kilkaset razy w ciągu jednych zajęć – średnio wykonuje się aż 800 powtórzeń. Taki schemat ćwiczeń (mniejszy ciężar, więcej powtórzeń) nie buduje masy mięśniowej, lecz przede wszystkim zwiększa wytrzymałość mięśniową oraz ogólną wydolność organizmu. Mięśnie poddane takiemu treningowi stają się długie, smukłe i wyrzeźbione, a nie „napompowane”. Ciało jest jędrniejsze, gładsze, a cellulit zostaje wyeliminowany.

BODY SHAPE (ang. rzeźbienie ciała)
Polega na wykonywaniu kompleksowego zestawu ćwiczeń równomiernie modelujących i ujędrniających całe ciało. Podczas zajęć wykorzystywane są rozmaite przyrządy – m.in. ciężarki czy gumy gimnastyczne. Tempo i intensywność ćwiczeń są umiarkowane, dzięki czemu na tę formę zajęć fitness mogą się zdecydować zarówno osoby, które regularnie i od dłuższego czasu uprawiają fitness, jak i te, które dopiero zaczynają swoja przygodę z tą formą aktywności fizycznej.

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda)
To ćwiczenia kształtujące dolne partie ciała, ukierunkowane głównie na wzmocnienie mięśni i wyrzeźbienie bardziej sportowej sylwetki. Głównym celem ich wykonywania jest zmniejszenie obwodu ud, ujędrnienie pośladków i wzmacnianie mięśni brzucha. 

PILATES 
To spokojny trening całego ciała przy łagodnej muzyce, składający się z ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem oraz zajęciami siłowymi. Polega na rozciąganiu, spinaniu i rozluźnianiu mięśni. Pozwala odciążyć kręgosłup, poprawia postawę i uelastycznia ciało.

TURBO STEP 
Zajęcia o wyższej intensywności z użyciem stepu. Na zajęciach nie ma skomplikowanej choreografii, ale zastosowane są podstawowe kroki choreograficzne ze stepu oraz wzmacniające z użyciem stepu. Zajęcia typowo spalające tłuszcz wraz z ćwiczeniami kształtującymi i wzmacniającymi ciało.

CELLU STOP
Specjalnie opracowany program ćwiczeń mający na celu wzmacnianie części ciała szczególnie narażonych na pojawienie się cellulitu (brzuch, pośladki, uda). Celem zajęć jest zmniejszenie obwodu ud i pośladków, oraz zachowanie świetnej sylwetki bez tzw. "pomarańczowej skórki". Zajęcia polecane osobom ze skłonnościami do cellulitu.

ZUMBA
To kombinacja fitnessu i tańca. Salsa, flamenco, mambo, rumba, merenge, cumbia, reggaeton, taniec brzucha, cha-cha, twist. Wszystko na jednych zajęciach! Dzięki prostym krokom tanecznym powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów, stosowane kroki taneczne są łatwe do wykonania, które prowadzą do rzeźbienia sylwetki: pośladki, nogi, dolne partie pleców, brzuch i ramiona.

DANCE KIDS
Zajęcia te zacierają granice pomiędzy fitness'em a rozrywką. Młodzi tancerze mają możliwość wkroczenia w świat fitness’u dzięki wspaniałej zabawie, muzyce i atmosferze. Podczas zajęć dzieci uczą się tańca, koordynacji, równowagi i kreatywności. Ale nie brakuje także zabaw i podstawowych ćwiczeń korekcyjnych.

EXTRA BRZUCH
Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć składa się z dość intensywnej rozgrzewki. Druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha.

KETTLEBELL
Zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym i zaawansowanym.

MULTI FIT 
Zajęcia wzmacniające, kształtujące i ujędrniające całą sylwetkę, prowadzone w umiarkowanym tempie. W czasie zajęć wykorzystywane są przybory takie jak: hantle, gumy czy piłki. Różnorodne tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym stopniu zaawansowania. 

TURBO SPALANIE
Trening, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić  swoje ciało.

FIT POWER
Trening wytrzymałościowy, wzmacniający całe ciało poprzez oddziaływanie na różne partie mięśni. Opiera się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego. Poprawia kondycję, szybkość i ogólną sprawność fizyczną organizmu, a także pozwala spalić tkankę tłuszczową. 

BODY BALL
Trening z użyciem dużych piłek gimnastycznych, przeznaczone dla każdego. Są to spokojne zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające oraz rozciągające całe ciało. Ćwiczenia na piłce wzmacniają mięśnie, odciążają kręgosłup oraz pomagają utrzymywać prawidłową postawę.

CROSS
Intensywny trening stacyjny z wykorzystaniem zmiennych obciążeń lub różnorodnych przyborów, obejmujący wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód, wykonywany przez uczestników kilkakrotnie na zajęciach. Zajęcia najlepsze dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.

AEROBOX 
System ćwiczeń o zmiennej intensywności, oparty na elementach sportów walki, będący połączeniem uderzeń i kopnięć w rytm muzyki, połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi. Trening poprawiający ogólną wydolność organizmu, wytrzymałość, szybkość i koordynację ruchową.

Ważne informacje:
  • Wymagana jest wcześniejsza (telefoniczna lub osobista) rezerwacja miejsc na każdy typ zajęć.
  • Rezerwacje przyjmowane są najpóźniej do dwóch godzin przed rozpoczęciem zajęć.
  • Prosimy również o informowanie o rezygnacji z zajęć: popołudniowych – do godz. 12:00 danego dnia, porannych – do godz. 20:00 poprzedniego dnia
​UWAGA: RABAT 15% DLA UCZNIÓW, STUDENTÓW, SENIORÓW I NAUCZYCIELI
Galeria

Cennik:

Nazwa:Cena:
Karnet OPEN FULL I 1 miesiąc 99
Karnet OPEN FULL I 2 miesiące 179
Karnet OPEN FULL I 3 miesiące 259
Karnet OPEN FITNESS I 1 miesiąc 89
Karnet OPEN FITNESS I 2 miesiące 159
Karnet OPEN FITNESS I 3 miesiące 239
Karnet OPEN do 14:00 I 1 miesiąc 69
Karnet OPEN do 14:00 I 2 miesiące 119
Karnet OPEN do 14:00 I 3 miesiące 189
Karnet 8 wejść 69
Karnet 4 wejścia 45
Wejście jednorazowe 15
Wejście jednorazowe studenci/uczniowie 10
Generuj PDF
Podziel się
ul. XVI Pułku Piechoty 12, 33-100 Tarnów

Instruktorzy:

Agata Duda
Absolwentka AWF w Krakowie, mgr. wychowania fizycznego, Instruktor sportu (ze specjalizacjami: Gimnastyka, Boks, Pływanie), Instruktor Fitness, Trener personalny.  Ukończone szkolenia fitness: Basic Aerobic Instructor, Complete Aerobic Trainer - choreography & workout Eurofitness School Bielsko Biała, Aerobic Ball EFS, Aerobox EFS, BOSU Open Mind Rzeszów, Podstawy Pilates Aeroactiv Kraków, Zdrowy Kręgosłup Aeroactiv Kraków, a także szkolenie z dietetyki sportowej. Warsztaty: Body Skills Functional Training aerobicmania Kraków, FUNZIONI IN AZZIONE Bolonia Włochy. Praca z klientami i treningi to jej pasja, ciągle poszerza swoje kwalifikacje. Prowadzone zajęcia: Multi Fit, Extra Brzuch, Aerobox, Cellu Stop, Pilates, Body Ball.
Katarzyna Kowalska - Pac
Instruktor Rekreacji ze specjalnością Fitness i trener personalny w grupie FITPOWER. Uczestniczka wielu prestiżowych warsztatów i konwencji fitness. m.in:  Warsztaty choreograficzne CHEERFUL time - Lublin 2013, Szkolenie step level 1-2 - Lublin 2013, Reebok Tour - Łódź 2013, TFUNT Kettlebeel - Kraków 2014, TFS Functional Tour - Kraków 2014, TFS For 2 trening funkcjonalny w parach - Kraków 2014, TFS 4FORCE workshop - Kraków 2014,  Asymetria tanim workshop - Kraków 2014, FUNZIONI IN AZZIONE Bolonia Włochy, Euro Fitness Star Convention & Education 2016.  Swoją pasję połączyła z pracą. Jej motto: „W zdrowym ciele, zdrowy duch”. Prowadzone zajęcia: Turbo Spalanie, Cross, Fit Power.
Marta Popiołek
Instruktor Fitness, Instruktor Kulturystyki, Trener perosnalny. Uczestniczka wielu warsztatów i szkoleń: Pilates, TRX, Expander, Fitness, Dance, Step, szkolenie z dietetyki sportowej, a także Body Combat – treningu inspirowanego sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai i tai chi organizowany przez firmę Les Mills.Prowadzone zajęcia: BPU
Dawid Remian
Trener personalny, mgr. wychowania fizycznego. Specjalizuje się w treningu funkcjonalnym, korekcji wad postawy, analizie ruchu oraz gimnastyce. Pasjonat sportów indywidualnych. Ukończone szkolenia: Kettlebell, Functional Training, Fit Academy, Functional Strenght, Asymetric Training oraz wielokrotny uczestnik warsztatów FUNZIONI IN AZZIONE Bolonia Włochy. Wielbiciel treningu obwodowego oraz indywidualnej pracy z klientem. Prowadzone zajęcia: Kettlebell, Cross, Body Ball oraz zajęcia indywidualne.
Klaudia Skrabot
Instruktor Fitness ze specjalnością - ćwiczenia siłowe oraz Instruktor Aqua Areobik. Uczestniczka konwencji Euro Fitness Star Convention & Education 2016. Doświadczenie taneczne od 15 roku życia. Jako cheerleaderka występowała na meczach żużlowych Unii Tarnów i meczach piłki nożnej Wisła Kraków. Prowadzone zajęcia: Cross, Body Shape, Turbo Spalanie, Turbo Step, BPU, Zumba i Dance Kids. 
Marzena Szeląg
Instruktor rekreacji ruchowej fitness, nauczyciel wychowania fizycznego. Prowadzone zajęcia: Body Ball, Pilates, BPU
Marta Wójcik
Instruktor Siłowni, Instruktor Fitness, Trener personalny, Trener żywienia. Ukończone szkolenia: Professional Fitness TOTAL BODY CONDITIONING, Professional Fitness STRETCHING I-II LEVEL, Professional Fitness STEP INSTRUCTOR. Ukończony kurs: Professional Fitness AEROBICS&STEP INSTRUCTOR. Prowadzone zajęcia: Cross, BPU, Turbo Spalanie.
Pozostałe aktywności w Com-Com Zone Tarnów Gemini Park

Honorowane karty:

Partnerzy Com-Com Zone Tarnów Gemini Park

promocja - Kraków Nowa Huta

28/02/2017 - 31/12/2017 | Promocja dla stałych klientów CCZ Nowa Huta

więcej
promocja - Kraków Prokocim

23/03/2017 - 31/12/2017 | Happy Hours

więcej
promocja - Tarnów Gemini Park

21/04/2017 - 31/12/2017 | Promocja dla stałych klientów CCZ Tarnów

więcej
promocja - Tarnów Gemini Park

24/11/2016 - 30/06/2017 | Weekendowa promocja

więcej
promocja - Kraków Nowa Huta

28/02/2017 - 31/05/2017 | Promocja dla studentów i uczniów

więcej
x